Jump to content

Recommended Posts

Μια ματιά να ρίξει κανείς στα αντίστοιχα περσινά μακροπρόθεσμα των μοντέλων βλέπει πως όλα βγήκαν λάθος.

Τα μακροπρόθεσμα είναι πιο επιστημονικά.......μερομήνια.

Καμία αξία δεν έχουν.

 

Link to comment
Share on other sites

Αφού δεν είχαμε δει προκοπή σε χειμώνες με λα νινα ούτε σε χειμώνες με ελ νίνο, φέτος είπε να έχει και τα 2! Από weak la nina πάμε σε ελαφρώς θετικές τιμές τον Φλεβάρη.

Εδώ και η κατανομή θερμοκρασιακών ανωμαλιών σε χειμώνες με weak la nina από τα 70s. Μπορεί να είμαστε στα λίγο θερμά εδώ, αλλά αν είχαμε τέτοια παρόμοια κατανομη θερμοκρσιών φέτος ξέρω ότι στα αγαπημένα μου Γιάννενα θα έσπαζε η καταραμένη ιστορική αχιονιά.

winter-forecast-weather-season-cold-enso-temperature-pattern-united-states-canada-reanalysis-data.png

(πήγή severe weather europe)

 

οσο αφορά τα μακροπρόθεσμα ένα καλό που βλέπουμε φέτος προς το παρόν πάντα, είναι ότι ο μέσος όρος από αυτά βγάζει υψηλότερο υετό στην περιοχή της Ιταλίας για Γενάρη, με φυσιολογικά γεωδυναμικά

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

 

Edited by [weathermaniac]
Link to comment
Share on other sites

weak La Nina βλέπω φέτος προβλέπουν..για να δούμε ποιοι χειμώνες ειχαν weak Lanina στο παρελθόν

Edited by geornik
Link to comment
Share on other sites

Κοινώς δεν έχει ουδεμία σημασία αν έχει ελ νίνιο ή Λανίνα ένας χειμώνας για την Ελλάδα και όλη την Ευρώπη...μόνο για τις δυτικές ΗΠΑ ίσως κάτι να σημαίνει αυτό από μόνο του

Link to comment
Share on other sites

Εντωμεταξύ έχετε παρατηρήσει ότι το cfsv2 σε κάθε ανανέωση βγάζει υετική κατανομή που παραπεμπει σε προσήνεμο υετό για όλους τους χειμερινούς μήνες?

Link to comment
Share on other sites

8 λεπτά πριν, geornik είπε:

Εντωμεταξύ έχετε παρατηρήσει ότι το cfsv2 σε κάθε ανανέωση βγάζει υετική κατανομή που παραπεμπει σε προσήνεμο υετό για όλους τους χειμερινούς μήνες?

Το ιδιο και το μακρο του παιου.

Link to comment
Share on other sites

11 λεπτά πριν, geornik είπε:

Εντωμεταξύ έχετε παρατηρήσει ότι το cfsv2 σε κάθε ανανέωση βγάζει υετική κατανομή που παραπεμπει σε προσήνεμο υετό για όλους τους χειμερινούς μήνες?

Πράγματι τι εμμονή είναι αυτή σε όλους τους μήνες το ίδιο μοτίβο !!! Καλό για τους προσήνεμους, κακό για εμάς τους βόρειους, αν κάτι τέτοιο επιβεβαιωθεί, διότι θα πάμε για αρκετά έντονες παγωνιές με ηλιοφάνειες, δυνατό βαρδάρη και έλλειψη φαινομένων, λόγω του ξηρού βορειοανατολικού ρεύματος .

Screenshot_20251124_115503_Chrome.jpg

Edited by thanossnow
Link to comment
Share on other sites

7 λεπτά πριν, thanossnow είπε:

Πράγματι τι εμμονή είναι αυτή σε όλους τους μήνες το ίδιο μοτίβο !!! Καλό για τους προσήνεμους, κακό για εμάς τους βόρειους, αν κάτι τέτοιο επιβεβαιωθεί, διότι θα πάμε για αρκετά έντονες παγωνιές με ηλιοφάνειες, δυνατό βαρδάρη και έλλειψη φαινομένων, λόγω του ξηρού βορειοανατολικού ρεύματος .

Screenshot_20251124_115503_Chrome.jpg

Τρομακτικό σενάριο, λες και δεν φτάνουν οι 4+1 χειμώνες χωρίς χιόνια, αυτός θα είναι ο 6ος αν βγει κάτι τέτοιο, και φυσικά ούτε στα βουνά δεν θα έχει χιόνι. Σαν να βλέπω επανάληψη 19-20 αυτοί οι χάρτες 

Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν, [weathermaniac] είπε:

Τρομακτικό σενάριο, λες και δεν φτάνουν οι 4+1 χειμώνες χωρίς χιόνια, αυτός θα είναι ο 6ος αν βγει κάτι τέτοιο, και φυσικά ούτε στα βουνά δεν θα έχει χιόνι. Σαν να βλέπω επανάληψη 19-20 αυτοί οι χάρτες 

Το θετικό της υπόθεσης είναι ότι το cfsv2 συνήθως είναι τελείως άκυρο, όπως είδαμε από προηγούμενα έτη , αλλά με την γκαντεμιά που έχουμε φέτος μπορεί να πέσει μέσα χαχαχαχ .

Link to comment
Share on other sites

4 λεπτά πριν, thanossnow είπε:

Το θετικό της υπόθεσης είναι ότι το cfsv2 συνήθως είναι τελείως άκυρο, όπως είδαμε από προηγούμενα έτη , αλλά με την γκαντεμιά που έχουμε φέτος μπορεί να πέσει μέσα χαχαχαχ .

Ναι, όπως και στον Οκτώβρη Νοέμβρη φέτος.

Από την άλλη το ευρωπαϊκό έχει ακριβώς το αντίθετο με κοκκινακια όσο πιο ανατολικά στην Ευρώπη σε γεωδυναμικά αποκλισεις

Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν, [weathermaniac] είπε:

Τα πράσινα είναι την άνοιξη δηλαδή 

Γεναρη φλεβαρη μαρτη ξεκινανε.Και το δεκεμβρης γεναρης φλεβαρης νορμαλ φαινεται.

Link to comment
Share on other sites

5 λεπτά πριν, GEORGE SNOWMAN είπε:

Γεναρη φλεβαρη μαρτη ξεκινανε.Και το δεκεμβρης γεναρης φλεβαρης νορμαλ φαινεται.

Τουλάχιστον αφήνει πράσινα στο Ιόνιο

Το cfs ειδικά τον Δεκέμβριο τον καιει εδώ. Ο Ευρωπαίος δίνει τα πράσινα σε εσάς, αλλά δεν έχει την κοκκινίλα στα δκβ, οπότε αφήνει ελπιδες

Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν, [weathermaniac] είπε:

Τουλάχιστον αφήνει πράσινα στο Ιόνιο

Το cfs ειδικά τον Δεκέμβριο τον καιει εδώ. Ο Ευρωπαίος δίνει τα πράσινα σε εσάς, αλλά δεν έχει την κοκκινίλα στα δκβ, οπότε αφήνει ελπιδες

Τελοσπαντων δεν ξερω τι θα κανει,αλλα θα πρεπει καποια στιγμη να βρεξει κι εδω.Φανταζομαι το καταλαβαινεις.Ή όχι?

Link to comment
Share on other sites

7 λεπτά πριν, GEORGE SNOWMAN είπε:

Τελοσπαντων δεν ξερω τι θα κανει,αλλα θα πρεπει καποια στιγμη να βρεξει κι εδω.Φανταζομαι το καταλαβαινεις.Ή όχι?

Ναι πρέπει να βρέξει εκεί

Όπως πρέπει να χιονίσει και εδώ...

Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα, [weathermaniac] είπε:

Ναι πρέπει να βρέξει εκεί

Όπως πρέπει να χιονίσει και εδώ...

Φυσικα και πρεπει, αλλα ενα 30ποντο στη Λαρισα μπορει να το κανει χωρις να χρειαστει ενα μακρο να δειξει πρασινα στη θεσσαλια.

Link to comment
Share on other sites

τώρα πρόσεξα ότι στις εβδομαδιαίες προβλέψεις για υετό όλο τον Δεκέμβρη δίνει προσήνεμη κατανομή ο ευρωπαίος...τώρα τουλάχιστον

Link to comment
Share on other sites

51 λεπτά πριν, geornik είπε:

τώρα πρόσεξα ότι στις εβδομαδιαίες προβλέψεις για υετό όλο τον Δεκέμβρη δίνει προσήνεμη κατανομή ο ευρωπαίος...τώρα τουλάχιστον

Έχεις κάποιες ενδεικτικές εικόνες ή το link  γιατί δεν μπορώ να το βρω .

Link to comment
Share on other sites

Αανέωσε ο μ.ο των μάκρο για Γενάρη. Δεν ξέρω πως να το πάρω αυτό το σήμα. Σίγουρα δεν περιμένουν κανένα καλό γενάρη:

Jan 2026 (T+744)

 

 

Για Φεβρουάριο, μάλλον ακόμα χειρότερο:

Feb 2026 (T+1488)

 

 

Πάντως δεν είναι σε καμία περίπτωση ζωνική κυκλοφορία.

Link to comment
Share on other sites

Ό,τι και να λένε τα μακροπρόθεσμα, η πραγματικότητα είναι αμείλικτη.

 

 

WMO Trend.png

trend.png

Edited by BrainA
Link to comment
Share on other sites

Και με La Nina και με El Ninio, το αποτέλεσμα για εδώ το ίδιο...

17679696599648932718492079239536.png.72a205705fd36397a658cedd2e7dfeb5.png

Η εικόνα είναι από το severe-weather.eu

Υ.Γ. : Για τον χειμώνα 2026-2027 αναμένεται να επικρατήσει el ninio.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×
×
  • Create New...