Jump to content
MetFM

Καταχωρήσεις νέων μετεωρολογικών σταθμών-καμερών και γενική συζήτηση επ αυτών

Recommended Posts

Posted (edited)
22 ώρες πριν, korfalonas είπε:

 

Εντωμεταξυ Αρνη και Βουρκωτη θα παιζουν καλα και στα νοτια ρευματα λογω ανεμποδιστης ανυψωσης στα 900-950μ και . στα βορεια ρευματα θεωρω οτι θα υπαρχουν οριακες διαφορες με τους Κατακαλαιους επισης δεν θα μου φαινοταν περιεργο χωρια στα κατεξοχην υπηνεμα οπως Μελιδα να δεχονται παραπανω mm με β βα σε δυνατα χειμερινα συστηματα.

Τσεκαρα δορυφορικες και ειναι ακριβως απως τα λεει ο geornik σε μελτεμοσυννεφια η Βουρκωτη ειναι παντα μεσα στο συννεφο, οπως και η Αρνη εως ενα βαθμο, οι Κατακαλαιοι ειναι σε αρκετες περιπτωσεις στο οριο, Πραγματικα αυτη η περιοχη παιζει να εχει λιγοτερες ωρες ηλιοφανειας και απο τα ορεινα της β Ελλαδας το καλοκαιρι.

https://www.facebook.com/share/v/1DmMoTan4J/

Και ένα χαρακτηριστικό βίντεο από  την περιοχή των Κατακαλαιων στις 25.1.2022..ενώ στις 23 και 24.1 χιονιζε πολύ, δεν φυσούσε καθόλου...στις 25.1 ενώ η χιονόπτωση σχεδόν σταμάτησε  σηκώθηκε σφοδρος βοριάς καταβατης που παρέσυρε το χιόνι από τα ψηλά μέρη της πλαγιας (blowing snow) και το συσσωρευε χαμηλά στα 350-400μ κλείνοντας διαρκώς τον ανοιγμένο δρόμο και δημιουργώντας τα "τούνελ" με χιονι ύψους 3μ

Snow_Vourkoti_mariaLamp1.jpg

Edited by geornik
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, geornik said:

https://www.facebook.com/share/v/1DmMoTan4J/

Και ένα χαρακτηριστικό βίντεο από  την περιοχή των Κατακαλαιων στις 25.1.2022..ενώ στις 23 και 24.1 χιονιζε πολύ, δεν φυσούσε καθόλου...στις 25.1 ενώ η χιονόπτωση σχεδόν σταμάτησε  σηκώθηκε σφοδρος βοριάς καταβατης που παρέσυρε το χιόνι από τα ψηλά μέρη της πλαγιας (blowing snow) και το συσσωρευε χαμηλά στα 350-400μ κλείνοντας διαρκώς τον ανοιγμένο δρόμο και δημιουργώντας τα "τούνελ" με χιονι ύψους 3μ

απιστευτο βιντεο...

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Μεσσήνιος said:

Άλλος ένας αδιάφορος σταθμός από ΕΑΑ στην Καλαμάτα...τι να μάς δείξει όταν σε πολύ μικρή απόσταση υπάρχουν άλλοι τρεις Davis Pro?

https://penteli.meteo.gr/stations/pyromet-kalamata/

Ελα ντε... Το καλο ειναι βεβαια πως ειναι εδαφους. Οποτε αντιπροσωπευτικες μετρησεις αναστροφων/καυσωνικων Τ.
Αλλα τι τον λενε ως πυρομετεωρολογικο αφου δεν αντιπροσωπευει καν τις συνθηκες στις πλαγιες των βουνων τους... τεσπα εστω να εχουμε πιο αντικειμενικες μετρησεις.

Link to comment
Share on other sites

Μιλησα με το ΕΑΑ ειναι να μπουν ακομη 10 στο δικτυο πυρομετεωρολογικοι. 1 στο Λαυριο στον Δρυμο.
Τωρα ειδα κατι ενδιαφερον για τον @South καυσωνάκιας μπηκε σταθμος στην Μαγουλα και προσπαθω να ερθω σε επικοινωνια με τον ιδιοκτητη. 
https://www.wunderground.com/dashboard/pws/IMAGOU10
καλο το ειδος του σταθμου αλλα πρεπει να δουμε πως εχει τοποθετηθει...

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Είναι σε υψόμετρο 33 m από θάλασσα και στα 6 m από το έδαφος, μάλλον σε κάποιο κτίσμα.

Από αυτά που γράφει δεν προκύπτει το ακριβές μοντέλο τού σταθμού.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
14 hours ago, ChristosPapasoulis said:


Τωρα ειδα κατι ενδιαφερον για τον @South καυσωνάκιας μπηκε σταθμος στην Μαγουλα και προσπαθω να ερθω σε επικοινωνια με τον ιδιοκτητη. 
https://www.wunderground.com/dashboard/pws/IMAGOU10
καλο το ειδος του σταθμου αλλα πρεπει να δουμε πως εχει τοποθετηθει...

Γμτ δεν είναι σε πολύ δυνατό σημείο όμως. 

Γενικά το Θριάσιο Νοσοκομείο είναι μουφοσημείο από ζέστες. 

Edited by South καυσωνάκιας
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, quarantine said:

Καλημέρα. Είναι σε υψόμετρο 33 m από θάλασσα και στα 6 m από το έδαφος, μάλλον σε κάποιο κτίσμα.

Από αυτά που γράφει δεν προκύπτει το ακριβές μοντέλο τού σταθμού.

Ecowitt

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα πολύ να να μπουν σταθμοί στο τεράστιο κενό της Θεσσαλίας. Είναι και οι καλύτερες περιοχές με τις περισσότερες και επίμονες καταιγίδες τα καλοκαίρια. Όποιος έχει δει φώτο μου, πλέον έχει καταλάβει ότι η επιμονή δεν είναι τυχαία, και αυτή συμβαίνει εξαιτίας του θερμικού χαμηλού, με σύγκρουση αύρας και αέρα πεδιάδας σε μέρες με αστάθεια.

image.png.2fd3bc177e04cb33cf1188e566dc8375.png

 

βάζω και Αττική από δίπλα για να φανεί το μέγεθος του κενού. Τελευταία σημαντική καταιγίδα στην περιοχή πέρσι 20 Ιουνίουimage.png.2ab895bd6bf9ec89bf7d4d4bf45f9c86.pngimage.png.4d526f236a1a5525d4b84e579126097e.png

 

Είτε μικρές είτε μεγάλες, εκεί έχω δει τεράστια εμμονή, και έχω πολλές φωτο τα τελευταία 10 χρόνια, και ακόμα περισσότερες αναμνήσεις τα τελευταία 20 χρόνια.. Μακάρι να είχα κάμερα από τότε.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
3 hours ago, [weathermaniac] said:

Θα ήθελα πολύ να να μπουν σταθμοί στο τεράστιο κενό της Θεσσαλίας. Είναι και οι καλύτερες περιοχές με τις περισσότερες και επίμονες καταιγίδες τα καλοκαίρια. Όποιος έχει δει φώτο μου, πλέον έχει καταλάβει ότι η επιμονή δεν είναι τυχαία, και αυτή συμβαίνει εξαιτίας του θερμικού χαμηλού, με σύγκρουση αύρας και αέρα πεδιάδας σε μέρες με αστάθεια.

image.png.2fd3bc177e04cb33cf1188e566dc8375.png

Δυστυχώς το ΕΑΑ δεν έχει εκεί σταθμούς, έχει όμως κάποιους που καλύπτουν μερικώς το κενό η AGENSO: Ερμίτσι, Παλαμάς, Πυργάκια, Χαρά, Ζάππειο και Κοιλάδα. Θέλει κι άλλους σίγουρα. Αυτός στους Γεωργανάδες από το ΕΛΚΕΘΕ δεν είναι πάντα online δυστυχώς (καλή ώρα τώρα πχ).

Edited by e-kairos.gr
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, quarantine said:

Προφανώς και είδα το Ecowitt! Έγραψα για το ΑΚΡΙΒΈΣ μοντέλο τού σταθμού. 

δεν το ξερω δυστυχως δεν ξερω απο ecowitt

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Συνεχιζονται οι προσθηκες πυρομετεωρολογικων σε Βρανα Ηλειας, Γερακι Λακωνιας ,Λαυριο , Μαριου Ρεθυμνου, Σχινοκαψαλα Λασιθιου και Αμπελικο Λεσβου , με πιο ενδιαφερουσα θα ελεγα το Αμπελικο Λεσβου που κλεινει και ενα κενο.

Δευτερος σταθμος στο Γερακι οταν τα ορεινα Λακωνιας ειναι αδεια, δεν βγαζει νοημα...

Edited by korfalonas
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×
×
  • Create New...