Jump to content
DENNISLA

Ανάλυση Χαρτών Ιουλίου 2024

Recommended Posts

12 λεπτά πριν, Yata είπε:

Αισιόδοξο το ραν του Ευρωπαιου 

Όνειρο με μελτέμι και κανονικές για την εποχή θερμοκρασίες

modezai_20240724_1200_animation.gif.b396ab42c296129744a6c7dc7719f374.gif

Αυτό έβλεπα τώρα και έλεγα μακάρι να μην βγει.. Μόνο αστάθειες ρεεε. Αρκετά μελτέμια φάγαε φέτος. Δεν ε νοιάζει η Τ. Θέλω καιρικό ενδιαφέρον επιτέλους ρεεε. καλοκαίρι για εμένα είναι οι καταιγίδες.. Δεν έχω ούτε 2 μήνες πλέον😌

 

τζεμ 12αρι θέλω, τπτ άλλο!

Edited by [weathermaniac]
Link to comment
Share on other sites

16 λεπτά πριν, Χιών είπε:

Προσωπική άποψη, το καρκίνωμα δεν πρόκειται να σπάσει ούτε τον Αύγουστο και έτσι θα πάμε σε έναν από τους θερμότερους Αυγούστους, αν όχι τον θερμότερο, ακολουθώντας το μοτίβο Ιουνίου - Ιουλίου. Βραστό μελτέμι, ελάχιστες 30αρια, 50αρια heat index στα Δυτικά κλπ κλπ. 

Το Σεπτέμβρη, με θάλασσες να έχουν θερμοκρασίες Περσικού Κόλπου και θάλασσας του Άντεν, θα έχουμε κάποιο πανίσχυρο medicane που θα δώσει πάλι μεγάλες καταστροφές σε κάποιες περιοχές. Λόγω εποχής αναγκαστικά η ζέστη θα μειωθεί, αλλά θα είμαστε με κλιματισμό μέχρι λίγο πριν μπει ο Οκτώβρης.

Για μετά δεν θέλω και ούτε μπορώ να κάνω κάποια εκτίμηση.

Τα παραπάνω είναι διαίσθηση, μαντεψιά, προαίσθημα; Πείτε το όπως θέλετε, πάντως επιστημονικά τεκμηριωμένη άποψη δεν είναι. 

Εγω πιστευω σε νορμαλ Αυγουστο δηλαδη ως +1 απο τα μεσα κλιματικα.Ελαχιστο νερο ακομα και τον Σεπτεμβρη και σταδιακη αλλαγη απο Οκτωβρη που θα μας οδηγησει σε εναν δυνατο χειμωνα με μονιμους αντικυκλωνες στο κ*λονήσι.Φτανει η ωρα να κλεισει ο 3ετης κυκλος της ανομβριας και της ακραιας ηλιοφανειας.

Link to comment
Share on other sites

16 λεπτά πριν, GEORGE SNOWMAN είπε:

Εγω πιστευω σε νορμαλ Αυγουστο δηλαδη ως +1 απο τα μεσα κλιματικα.Ελαχιστο νερο ακομα και τον Σεπτεμβρη και σταδιακη αλλαγη απο Οκτωβρη που θα μας οδηγησει σε εναν δυνατο χειμωνα με μονιμους αντικυκλωνες στο κ*λονήσι.Φτανει η ωρα να κλεισει ο 3ετης κυκλος της ανομβριας και της ακραιας ηλιοφανειας.

Σωστος ο στρατηγος.....το ιδιο πιστευω και γω φιλε...απο οκτωβρη θα καιγοντε τα αγγλακια......θα αλλαξει και θα ναι ολα στην ωρα τους....

Link to comment
Share on other sites

Εμμονάρα τα μελτέμια λέμε. Δε θυμάμαι άλλο καλοκαίρι τόσο μελτέμι να βαράει το mainland της χώρας. 

Link to comment
Share on other sites

44 λεπτά πριν, Yata είπε:

Αισιόδοξο το ραν του Ευρωπαιου 

Όνειρο με μελτέμι και κανονικές για την εποχή θερμοκρασίες

modezai_20240724_1200_animation.gif.b396ab42c296129744a6c7dc7719f374.gif

Για την περιοχή μου μακάρι να βγει το πιο ψυχρό σενάριο με 12αρια στα 850 και ας μην ρίξει σταγόνα ως τον Οκτώβριο. Δεν είμαστε Γιάννενα και Πιερία να περιμένουμε 50 και 60 μμ υετό τον Ιούλιο.

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, menidi είπε:

Κανονικά η Αθήνα έχει το καλύτερο κλίμα ΣΤΟΝ ΚΌΣΜΟ 

Στον ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΚΑΤΣΑΡΙΔΩΝ εννοείς.

Συμφωνω φίλε.

Link to comment
Share on other sites

21 λεπτά πριν, GEORGE SNOWMAN είπε:

Στον ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΚΑΤΣΑΡΙΔΩΝ εννοείς.

Συμφωνω φίλε.

τον κερδίσαμε εδώ φίλε

 

 

Αχιονοι χειμώνες, απίστευτο άνυδρο καλοκαίρι αυτά κάνουν

Link to comment
Share on other sites

5 λεπτά πριν, [weathermaniac] είπε:

τον κερδίσαμε εδώ φίλε

 

 

Αχιονοι χειμώνες, απίστευτο άνυδρο καλοκαίρι αυτά κάνουν

Άντε και εις ανώτερα...αράχνες με φτερά...😎😋

Link to comment
Share on other sites

15 λεπτά πριν, [weathermaniac] είπε:

τον κερδίσαμε εδώ φίλε

 

 

Αχιονοι χειμώνες, απίστευτο άνυδρο καλοκαίρι αυτά κάνουν

Τα σμήνη εντόμων δεν είναι κάτι καινούργιο στον κάμπο. Μεγαλώνοντας στην Λάρισα, έχω ακούσει από μεγαλύτερους για ανεπιθύμητες συναντήσεις οδηγών και αγροτών με τέτοια σμήνη. Δεν το γνωρίζω αν εμφανίζονταν μόνο σε πιο θερμά και ξηρά καλοκαίρια.

Link to comment
Share on other sites

Όχι κ τον καλύτερο καιρό η Αθήνα.. παλιότερα ποοολυ ίσως…. Τώρα όχι…. Και σε λίγο καιρό τα πράγματα θα είναι ακόμη πιο τραγικά… με το ελάχιστο πράσινο που έχει απομείνει…

οκ .. εγώ είμαι από τους τυχερούς που μένουν 50χλμ έξω από το κέντρο της Αθήνας αλλά κ πάλι κ εδώ που είμαι το κλίμα χειροτερεύει…..

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, GEORGE SNOWMAN είπε:

Στον ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΚΑΤΣΑΡΙΔΩΝ εννοείς.

Συμφωνω φίλε.

Οι επιστήμονες το έλεγαν. Όχι εγώ φίλε George 

Οτι είναι το πιο υγιεινό κλίμα, όχι μόνο της Ελλάδας αλλά και παγκοσμίως κατά πάσα πιθανότητα. 

Η ιστορία του κλίματος δεν αφορά μόνο τα τελευταία 15-20 χρόνια που χτίσαμε, κάψαμε, συνωστιστηκαμε σε μια πόλη που κανονικά είναι για 2εκ κόσμο max

Και φυσικά, δεν φταίει η Αθήνα που τα τελευταία 20 χρόνια το κλίμα έχει αλλάξει λόγω του ανθρώπου και το 22 ελάχιστη έγινε 24 και τώρα 27. 

 

 

Edited by menidi
Link to comment
Share on other sites

10 λεπτά πριν, menidi είπε:

Οι επιστήμονες το έλεγαν. Όχι εγώ φίλε George 

Οτι είναι το πιο υγιεινό κλίμα, όχι μόνο της Ελλάδας αλλά και παγκοσμίως κατά πάσα πιθανότητα. 

Η ιστορία του κλίματος δεν αφορά μόνο τα τελευταία 15-20 χρόνια που χτίσαμε, κάψαμε, συνωστιστηκαμε σε μια πόλη που κανονικά είναι για 2εκ κόσμο max

Και φυσικά, δεν φταίει η Αθήνα που τα τελευταία 20 χρόνια το κλίμα έχει αλλάξει λόγω του ανθρώπου και το 22 ελάχιστη έγινε 24 και τώρα 27. 

 

 

Ντάξει,πλακα κανω.Ακόμα λενε για την Ελλαδα γενικοτερα οτι εχει απο τα καλυτερα κλιματα της γης.Λενε και για την αττικη λογω ηπιοτητας και χαμηλης υγρασιας.Αρκει ενα γκουγκλαρισμα.

Απο μενα ειναι ΟΧΙ και δεν μιλαω μονο για Αθηνα αλλα και για ολες τις μεγαλες πολεις της χωρας.

Link to comment
Share on other sites

O παίος στο 12άρι από τoν ΜΟ των ENS δεν βλέπει ουσιαστική πτώση της Τ μέχρι όσο πάει το μάτι. 

2091861421_Screenshot2024-07-16at1_18_11AM.png.4d1552a007a1df823b4a6d8f0f221a35.png

Edited by South καυσωνάκιας
Link to comment
Share on other sites

Χαλιά το 18αρι του τζίφου.. ελπίζω αύριο σε μαζικές βελτιώσεις. Με 0 μμ τον Ιούνιο δεν γίνεται να μην βγουν αστάθειες το υπόλοιπο καλοκαίρι.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, [weathermaniac] said:

Χαλιά το 18αρι του τζίφου.. ελπίζω αύριο σε μαζικές βελτιώσεις. Με 0 μμ τον Ιούνιο δεν γίνεται να μην βγουν αστάθειες το υπόλοιπο καλοκαίρι.

Χαράς το κουράγιο σου. Πρόσεξες οτι δεν δίνει πτώση της Τ με τπτ ούτε στα μακρινά από τους ΜΟ? Πως να έρθει βροχή με τέτοια κυκλοφορία? Δύσκολο. 

Edited by South καυσωνάκιας
Link to comment
Share on other sites

36 λεπτά πριν, South καυσωνάκιας είπε:

Χαράς το κουράγιο σου. Πρόσεξες οτι δεν δίνει πτώση της Τ με τπτ ούτε στα μακρινά από τους ΜΟ? Πως να έρθει βροχή με τέτοια κυκλοφορία? Δύσκολο. 

Δεν είναι απαραίτητη η πτώση στα 850, στα 500 την θέλω να φτάσει ένα -8 με -10 με 20αρι άντε 22αρι στα 850.

Πχ το θεωρητικό που έβγαλε την .. επόμενη Τετάρτη .

Βέβαια και εκείνο μακριά από ιδανική διάταξη για εδώ λόγω ανατολικού στα χαμηλά.

02-03-31-210-7GR.GIF

02-02-52-216-779GR.GIF

Edited by [weathermaniac]
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, [weathermaniac] είπε:

Δεν είναι απαραίτητη η πτώση στα 850, στα 500 την θέλω να φτάσει ένα -8 με -10 με 20αρι άντε 22αρι στα 850.

Πχ το θεωρητικό που έβγαλε την .. επόμενη Τετάρτη .

Βέβαια και εκείνο μακριά από ιδανική διάταξη για εδώ λόγω ανατολικού στα χαμηλά.

02-03-31-210-7GR.GIF

02-02-52-216-779GR.GIF

Απορώ Μιχαήλ που κάνεις διάλογο με ένα μέλος που  σε ειρωνεύεται με τον τρόπο που σου απαντάει,ένα μέλος που μετά τα όσα έχει γράψει π.χ.περσι έγραφε με δοση αστεϊσμού να βρέξει από Γενάρη και μετα να σου γράφει τώρα χωρίς μετεωρολογικό υπόβαθρο πως θα γίνει αυτό, πραγματικά απορώ φίλε.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, ΠΩΓΩΝΙ said:

Απορώ Μιχαήλ που κάνεις διάλογο με ένα μέλος που  σε ειρωνεύεται με τον τρόπο που σου απαντάει,ένα μέλος που μετά τα όσα έχει γράψει π.χ.περσι έγραφε με δοση αστεϊσμού να βρέξει από Γενάρη και μετα να σου γράφει τώρα χωρίς μετεωρολογικό υπόβαθρο πως θα γίνει αυτό, πραγματικά απορώ φίλε.

Συγνώμη τι λες?

Δεν ειρωνεύομαι κανένα. Σοβαρά μιλάω και τον Μιχαήλ τον εκτιμώ πολύ. 

Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν, South καυσωνάκιας είπε:

Συγνώμη τι λες?

Δεν ειρωνεύομαι κανένα. Σοβαρά μιλάω και τον Μιχαήλ τον εκτιμώ πολύ. 

Ο τρόπος που απαντάς και και συμπεριφέρεσαι πολλές φορές δεν δείχνει κάτι τέτοιο φίλε μου,τεσπά άποψη μου και την καταθέτω.Να διευκρινίσω ότι δεν αναφέρομαι στον Μιχαήλ ως μέλος του φόρουμ η ως ξεχωριστή προσωπικοτητα με πολλές μετεορολογικες γνωσεις ότι ειρωνευεσαι αλλά για το αποτέλεσμα που παλεύει σχολιάζοντας τους χαρτες.....

Αυτά από εμένα και δεν χρειάζεται να το συνεχίσουμε,από αυτά που καταθέτουμε,προφορικά ή γραπτά κρινομαστε.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, ΠΩΓΩΝΙ said:

Ο τρόπος που απαντάς και και συμπεριφέρεσαι πολλές φορές δεν δείχνει κάτι τέτοιο φίλε μου,τεσπά άποψη μου και την καταθέτω.Να διευκρινίσω ότι δεν αναφέρομαι στον Μιχαήλ ως μέλος του φόρουμ η ως ξεχωριστή προσωπικοτητα με πολλές μετεορολογικες γνωσεις ότι ειρωνευεσαι αλλά για το αποτέλεσμα που παλεύει σχολιάζοντας τους χαρτες.....

Αυτά από εμένα και δεν χρειάζεται να το συνεχίσουμε,από αυτά που καταθέτουμε,προφορικά ή γραπτά κρινομαστε.

Συγνώμη αλλά το καταθέτεις δημόσια και μάλιστα βάζεις στην μέση άνθρωπο που εκτιμώ πάρα πολύ και με τον οποίο έχω εξαιρετική προσωπική σχέση και δεν θα φανταζόμουν ποτέ να ειρωνευτώ.

Κοίτα αντιλαμβάνομαι οτι ο γραπτός λόγος δεν βοηθάει αλλά θα το εκτιμούσα πολύ αν θα μπορούσες αντι να με προσεγγίσεις με αφετηρία την καχυποψία να μου έστελνες πρώτα ένα πμ για να σου διευκρινίσω κάτι εφόσον το θεωρείς αναγκαίο. 

Αυτό και δεν θα επεκταθώ και γω παραπάνω. Ευχαριστώ. 

 

Edited by South καυσωνάκιας
Link to comment
Share on other sites

3 λεπτά πριν, South καυσωνάκιας είπε:

Συγνώμη αλλά το καταθέτεις δημόσια και μάλιστα βάζεις στην μέση άνθρωπο που εκτιμώ πάρα πολύ και με τον οποίο έχω εξαιρετική προσωπική σχέση και δεν θα φανταζόμουν ποτέ να ειρωνευτώ.

Κοίτα αντιλαμβάνομαι οτι ο γραπτός λόγος δεν βοηθάει αλλά θα το εκτιμούσα πολύ αν θα μπορούσες αντι να με προσεγγίσεις με αφετηρία την καχυποψία να μου έστελνες πρώτα ένα πμ για να σου διευκρινίσω κάτι εφόσον το θεωρείς αναγκαίο. 

Αυτό και δεν θα επεκταθώ και γω παραπάνω. Ευχαριστώ. 

 

Αν διαβάσεις σωστά αυτά που έγραψα θα καταλάβεις ότι δεν αναφέρομαι στο άτομο Μιχαήλ.

Ευχαριστώ και καλό ξημέρωμα.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, ΠΩΓΩΝΙ said:

Αν διαβάσεις σωστά αυτά που έγραψα θα καταλάβεις ότι δεν αναφέρομαι στο άτομο Μιχαήλ.

Ευχαριστώ και καλό ξημέρωμα.

Σε αυτή την περίπτωση να διευκρινήσω οτι γενικά δεν ειρωνεύομαι κανέναν. Δε ξέρω γιατί πρέπει να το διευκρινίσω βασικά αλλά για κάποιο λόγο με έφερες σε θέση που πρέπει να το ξεκαθαρίσω. Καλή σου νύχτα. 

Link to comment
Share on other sites

17 λεπτά πριν, sakis13 είπε:

Εαν η Αττικη εχει το καλυτερο κλιμα τοτε και γω εχω κοτερο...Παμε μια βολτα..🤣?

tsipras-kotero.jpg

Αυτο μπορει να ισχυε καποτε..Αλλα οταν 4.500.000 ανθρωποι εχουμε στιβαχτει σαν τους ποντικους σε μια μικρη εκταση,εχουμε ηδη επηρεασει το μικροκλιμα της Αττικαμα...Καλο παραμυθακι αλλα δεν υφισταται...Δειτε λιγο τα βουνα μας,το πρασινο της Αττικης που εχει απομεινει,δειτε μεχρι που χτιζουν οι νεοπλουτοι μακακες,πρωτεουσιανοι και μετα ελατε να μου πειτε εμενα για κλιμα και τριχες κατσαρες...Καθε μερα,καθε βδομαδα,καθε χρονο βαζουμε τα χερακια μας και βγαζουμε τα ματακια μας....Τα περι καλυτερου κλιματος ειναι για να χαιδευουμε τα ματια μας...Και τα αυτια μας...Ελατε στη Καλλιθεα να μου το πειτε αυτο....Εχουμε γα..σει ολα τα βουνα μας για να μεινει ο καθε βλαχος και μετα μας νοιαζει το κλιμα...

 

Το 1983 η μέση μέγιστη όλου του καλοκαιριού στο Ελληνικό ήταν με το ζόρι 30 βαθμοί. Σε μια Αθήνα τίγκα στις πολυκατοικίες, με το νέφος χειρότερο από ποτέ, χωρίς μετρό, με το ανελέητο μποτιλιάρισμα των αυτοκινήτων χωρίς καταλύτες. Και όμως κοιμόταν ο κόσμος με σεντονάκι, ούτε ανεμιστήρα δεν ήθελες.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...