Jump to content
DENNISLA

Ανάλυση Χαρτών Ιουλίου 2024

Recommended Posts

Μετά και το 00ζ του Τζίφου και τα ensembles του Ευρωπαίου, τέλος τα μοντέλα για λόγους ψυχολογίας. Διότι η κατάθλιψη και ο πανικός είναι δεδομένα αν συνεχίσω. Τα λέμε Σεπτέμβρη!

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

9 λεπτά πριν, Χιών είπε:

Μετά και το 00ζ του Τζίφου και τα ensembles του Ευρωπαίου, τέλος τα μοντέλα για λόγους ψυχολογίας. Διότι η κατάθλιψη και ο πανικός είναι δεδομένα αν συνεχίσω. Τα λέμε Σεπτέμβρη!

 

 

 

Ισχύει! Αν και εγώ πιστεύω για ελπίδες υετού μετά τις 23 (πλέον) του μηνα. 

Link to comment
Share on other sites

Μηπως ειναι η Παρασκευη τελικα η μεγαλη μερα για τα ρεκορ της ριβιερας? Επισης εχει μπει και το Σαββατο στο παιχνιδι με συνεχομενο ανελεητο βορια 24/7, ενω η πεμπτη φαινεται να την βγαζει με οριακο 24ρι στα 850, που κατα τη γνωμη μου πλησιαζει αλλα δεν σπαει το 43ρι η εστω εχει ελαχιστες πιθανοτητες! Μεινετε συντονισμενοι! 

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μην περιμένετε δροσιες και βροχές πριν τον Οκτώβριο. Η κυκλοφορία έχει φάει τεράστιο κόλλημα και είναι άγνωστο πότε θα ξεκολλήσει..

Και τον Ιούνιο έτσι λέγαμε θα δροσίσει τον Ιούλιο αλλά τίποτα δεν έγινε.

Και ο Αύγουστος ρεκόρ ζέστης θα κάνει.

Οπότε συνιθηστε τό. Και η Ισπανία για μια 3ετια τα ίδια πέρασε

Link to comment
Share on other sites

32 λεπτά πριν, yiannis_volos είπε:

ens_image.php?geoid=52137&var=201&run=0&

Πάει παραπίσω η όποια πτώση στα κανονικά. Το Ευρωπαϊκό έχει χαμηλότερες Τ στα 850 ακόμη και για σήμερα-αύριο

ens_image.php?geoid=52137&var=201&run=12

Αν είναι να επαληθευτούν τα αρκετά σενάρια υετού που υπάρχουν μετά τις 23, χαλάλι!! Ας αργήσει λίγο η πτώση 

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, ΠΩΓΩΝΙ είπε:

Απορώ Μιχαήλ που κάνεις διάλογο με ένα μέλος που  σε ειρωνεύεται με τον τρόπο που σου απαντάει,ένα μέλος που μετά τα όσα έχει γράψει π.χ.περσι έγραφε με δοση αστεϊσμού να βρέξει από Γενάρη και μετα να σου γράφει τώρα χωρίς μετεωρολογικό υπόβαθρο πως θα γίνει αυτό, πραγματικά απορώ φίλε.

Καλημέρα φίλε μου Γιώργο, από τον Πάνο δεν είδα κάποια ειρωνία! Και γενικά τουλάχιστον σε αυτό το φόρουμ, άσχετα από τις προτιμήσεις του ποτέ δεν είδα κάποιο μήνυμα του με ειρωνία ή αγενές προς άλλο μέλος. Και προσωπικά συμπαθώ πολύ των φίλο μας καυσωνακια😀 

Link to comment
Share on other sites

21 λεπτά πριν, [weathermaniac] είπε:

Καλημέρα φίλε μου Γιώργο, από τον Πάνο δεν είδα κάποια ειρωνία! Και γενικά τουλάχιστον σε αυτό το φόρουμ, άσχετα από τις προτιμήσεις του ποτέ δεν είδα κάποιο μήνυμα του με ειρωνία ή αγενές προς άλλο μέλος. Και προσωπικά συμπαθώ πολύ των φίλο μας καυσωνακια😀 

Καλημέρα Μιχαηλ,ποτέ δεν έγραψα οτι υπήρξε ειρωνία προς σε εσενα η κάποιο άλλο μέλος,αυτό που έγραψα είναι ο τρόπος που σχολιάζει το αποτέλεσμα που θέλεις να έρθει μέσα από την ανάλυση χαρτών,λ που κάνεις,αυτο και τιποτα άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Mεγαλη βελτίωση ευρωπαϊκόυ για Σάββατο. Ενώ γενικά θα έλεγα ότι είχε ένα ωραίο κύριο ραν, σαν την υποδιεστερη έκδοση του χθεσινού Τζεμ.

Link to comment
Share on other sites

Τι ταφοπλακα ειναι το 18αρι και το 00 του Τζιφου

Συνεχιζεται και μες στον Αυγουστο το ιδιο εμετικο μοτιβο, καμια προοπτικη, καμια αλλαγη

Καλα ελεγα εγω για πλακα στην αρχη 1η Νοεμβρη - οροσημο, τωρα που ερχεται πιο κοντα, απο τη μια φερνει αισιοδοξια, απτην αλλη πεταμε στα σκουπιδια καιρικα ενα 5μηνο καιρικο μαρτυριο

Θα σπασει αραγε ? Θα ξεσπασει πουθενα ? Αυτα που λεγαμε καποτε με τις ζεστες θερμοκρασιες θαλασσων και τα χαμηλα που μπορει να κανουν εκπληκτικα πραγματα ?

Link to comment
Share on other sites

Πάντως επιβεβαιώνεται και αυτο που λέγαμε ότι καμία εποχή δεν έχει συσχέτιση με άλλη εποχή. Δεν πα να κάνει θερμό φθινόπωρο ή κρύο ή δεν ξέρω και γω τι, δεν λέει τίποτα για καμιά επόμενη που θα έρθει. Μοναδικός κοινός συντελεστής και σχετικά ασφαλής πλέον είναι ότι θα είμαστε πάνω από τα κανονικά θερμοκρασιακά τουλάχιστον 3/4 εποχές του χρόνου. Για υετό απ' την άλλη ούτε λόγος δεν μπορεί να γίνει!

Link to comment
Share on other sites

Diagramme GEFS

 

διάγραμμα Θεσσαλονίκης,.

 

με τα σημερινά τρεξίματα στα βόρεια ειδικά φαίνεται αστάθεια Παρασκευή-Σάββατο- Κυριακή. Και Δευτέρα μια νέα πιθανή λίμνη (η Δευτέρα δεν ξέρω μου βγάζει κάτι καλό) Από εκεί και πέρα στα εσνεμπλ τζίφου και ευρωπαίου, υπάρχει μια πιθανή σημαντική ίσως λίμνη Τετάρτη προς Πέμπτη. Κινητικότητα υπάρχει, και η κυκλοφορία πλέον δεν είναι απαγορευτική. Εκτός φυσικά αν για κάποιο λόγο βγει το 00 του τζίφου και μας διαλύσει κανονικά.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα, [weathermaniac] είπε:

Diagramme GEFS

 

διάγραμμα Θεσσαλονίκης,.

 

με τα σημερινά τρεξίματα στα βόρεια ειδικά φαίνεται αστάθεια Παρασκευή-Σάββατο- Κυριακή. Και Δευτέρα μια νέα πιθανή λίμνη (η Δευτέρα δεν ξέρω μου βγάζει κάτι καλό) Από εκεί και πέρα στα εσνεμπλ τζίφου και ευρωπαίου, υπάρχει μια πιθανή σημαντική ίσως λίμνη Τετάρτη προς Πέμπτη. Κινητικότητα υπάρχει, και η κυκλοφορία πλέον δεν είναι απαγορευτική. Εκτός φυσικά αν για κάποιο λόγο βγει το 00 του τζίφου και μας διαλύσει κανονικά.

Μιχαηλ για μενα φιλε?????

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, alkis91_2.0 said:

Μηπως ειναι η Παρασκευη τελικα η μεγαλη μερα για τα ρεκορ της ριβιερας? Επισης εχει μπει και το Σαββατο στο παιχνιδι με συνεχομενο ανελεητο βορια 24/7, ενω η πεμπτη φαινεται να την βγαζει με οριακο 24ρι στα 850, που κατα τη γνωμη μου πλησιαζει αλλα δεν σπαει το 43ρι η εστω εχει ελαχιστες πιθανοτητες! Μεινετε συντονισμενοι! 

Αυτό βλέπω κ εγώ. Ολοένα πάει πιο πίσω για μας. Τώρα κ γω Παρασκευή-Σάββατο βλέπω πιο δυνατές για τη Ριβιέρα. 

Link to comment
Share on other sites

16 λεπτά πριν, Snowparty είπε:

Μιχαηλ για μενα φιλε?????

Όσο πιο νότια τόσο μεγαλύτερη αβεβαιότητα φίλε δυστυχώς. Και τόσο μικρότερη η πιθανότητα για βροχές 

Αμετανόητος ο σάπιο τζίφος..

Edited by [weathermaniac]
Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν, [weathermaniac] είπε:

Όσο πιο νότια τόσο μεγαλύτερη αβεβαιότητα φίλε δυστυχώς. Και τόσο μικρότερη η πιθανότητα για βροχές 

Σ ευχαριστω  φιλε.....καλες βουτιες αν πας για μπανιο....

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, South καυσωνάκιας είπε:

Αυτό βλέπω κ εγώ. Ολοένα πάει πιο πίσω για μας. Τώρα κ γω Παρασκευή-Σάββατο βλέπω πιο δυνατές για τη Ριβιέρα. 

Εγω προεβλεψα, με μαυρη καρδια, οτι Παρασκευη και Σαββατο πρωι, τα κεντρονοτια της Αττικης, με τετοια 850 και μελτεμι, μετα απο τοσες ημερες βρασιματος, θα δουν ελαχιστες 33-35αρια....

Μακαρι να μην επαληθευτει....

Link to comment
Share on other sites

Just now, kouvanos said:

Εγω προεβλεψα, με μαυρη καρδια, οτι Παρασκευη και Σαββατο πρωι, τα κεντρονοτια της Αττικης, με τετοια 850 και μελτεμι, μετα απο τοσες ημερες βρασιματος, θα δουν ελαχιστες 33-35αρια....

Μακαρι να μην επαληθευτει....

Είναι παρατραβηγμένο το 35άρι ελάχιστη για Αττική. Από την ηπειρωτική χώρα μόνο η Μονεμβασιά έχει τέτοια φόντα. 

Link to comment
Share on other sites

To 32.6 η οσο ειχεσ πει για το Ελληνικο ρεκορ ελαχιστης πιστευω δεν ισχυει αλλα με αυτα που φαινονται παιζει να βγει αν ο βοριας κρατιεται την νυχτα, και δεν θα βγει μονο εκει!

Link to comment
Share on other sites

19 λεπτά πριν, South καυσωνάκιας είπε:

Είναι παρατραβηγμένο το 35άρι ελάχιστη για Αττική. Από την ηπειρωτική χώρα μόνο η Μονεμβασιά έχει τέτοια φόντα. 

Κι ομως φιλε μου....ποιος στη χαρη σου....και δυστυχια για το λοιπο 99,9% των χιονοβλαμμενων - καιροτρελαμενων

Με τετοια ΚΑΨΑ και βραστο μελτεμι να βγαζει ολη τη μουργα της χαβουζας πανω τους, Ελληνικο, Αγ. Κοσμας, Γλυφαδα, ΣΕΦ, κλπ, θεωρω εφικτο εκτεταμενα 33-34-35 ελαχιστες....εδω θα ειμαστε....κεντρο και περιξ 32-33....φουλ 30-31αρια

Εδω ρε παιδια αυτα τα ειχαμε αρχες Ιουνιου που δεν ειχαν πυρωσει τα μπετα, ακομα, με ΑΣΤΕΙΑ 850 αν θυμαστε, κατι 21 και 22....

Τι να πω, μακαρι να πεσει εξω εστω και στο nowcast, αλλα η κατασταση ειναι δραματικη, μετα τον Ιουνιο 2024 των ρεκορ, παει για απανωτα ρεκορ και ο Ιουλιος 2024....

Ποιος ξερει τι μας ξημερωνει Αυγουστο, Σεπτεμβριο, Οκτωβριο....οροσημο η 1η Νοεμβρη, εκει πραγματικα περιμενω μια αλλαγη εστω φθινοπωρινη, με καμια βροχουλα και ψυχρα

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, KapelosG είπε:

Πάντως επιβεβαιώνεται και αυτο που λέγαμε ότι καμία εποχή δεν έχει συσχέτιση με άλλη εποχή. Δεν πα να κάνει θερμό φθινόπωρο ή κρύο ή δεν ξέρω και γω τι, δεν λέει τίποτα για καμιά επόμενη που θα έρθει. Μοναδικός κοινός συντελεστής και σχετικά ασφαλής πλέον είναι ότι θα είμαστε πάνω από τα κανονικά θερμοκρασιακά τουλάχιστον 3/4 εποχές του χρόνου. Για υετό απ' την άλλη ούτε λόγος δεν μπορεί να γίνει!

Λοιπον για τη μεση μηνιαια Τ, που προσωπικα παρακολουθω, ως πιο ενδεικτικη, εχουμε ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ ΠΛΕΟΝ, Γκαζι 31,0 και Λευκωσια 30,8....

Ποσο να ειναι η κλιματικη τιμη μεσης για Θησειο ??? 

Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα, kouvanos είπε:

Λοιπον για τη μεση μηνιαια Τ, που προσωπικα παρακολουθω, ως πιο ενδεικτικη, εχουμε ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ ΠΛΕΟΝ, Γκαζι 31,0 και Λευκωσια 30,8....

Ποσο να ειναι η κλιματικη τιμη μεσης για Θησειο ??? 

Για ποια κλιματική περίοδο μιλάς, αν μιλάς για τα παλιά ορθόδοξα χρόνια 1961-1990 27 μέση Τ, δηλαδή την φετινή μέση ελάχιστη ως τώρα!

Link to comment
Share on other sites

Ελα ρε φιλε....πωπωπω....αρα ΗΔΗ ο ατιμος ειναι στο +4 απτα κλιματικα και, τραβωντας την ανηφορα, μεσοβδομαδα και μεχρι να βγει ο μηνας, θα παει κανα 4,5-5αρι τελικα πανω

Ωραια συνηθεια αποκτησαμε, ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ στο +4 +5 +6 απτα κλιματικα....πανεμορφα

Ποτε θα ρθει ρε ενας Γεναρης στο -4 -5 -6 απτα κλιματικα ????? ποτέ....

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, [weathermaniac] said:

Αυτό έβλεπα τώρα και έλεγα μακάρι να μην βγει.. Μόνο αστάθειες ρεεε. Αρκετά μελτέμια φάγαε φέτος. Δεν ε νοιάζει η Τ. Θέλω καιρικό ενδιαφέρον επιτέλους ρεεε. καλοκαίρι για εμένα είναι οι καταιγίδες.. Δεν έχω ούτε 2 μήνες πλέον😌

 

τζεμ 12αρι θέλω, τπτ άλλο!

Μη περιμένεις και πολλά, μετά τις 20 Ιουλίου σπάνια βγαίνουν γενικευμένες αστάθειες. Ειδικά μετά τους εξαιρετικά σπάνιους Αυγουστους του 2020 και 2022 δε νομίζω να έχουμε ανάλογη κατάσταση και φέτος. Μακάρι όμως να κάνει ψύχρα μέτωπα και οι θερμές εισβολές να είναι μικρής διάρκειας, αυτό είναι το καλύτερο σεναριο

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...