Jump to content
Yata

ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΑΡΤΩΝ ΙΟΥΝΙΟΥ 2025

Recommended Posts

51 λεπτά πριν, g_ar είπε:

Μιχάηλ οι καταιγίδες τις Παρασκευής θα είναι βραδινές φαντάζομαι(;) 

Μπορεί να βγουν και νωρίτερα. 7 το απόγευμα πχ. Βασικά μόνο ο τζίφος δείχνει βραδινές καταιγίδες (μετά τις 9)

Από την άλλη ο Ευρωπαίος έτσι και αλλιώς ποτέ δεν δείχνει βραδινές καταιγίδες.

Για πεδινά θα έλεγα 6-10 το πιθανό διάστημα. Θα το δούμε και την ημέρα εκείνη.

Πέμπτη δυνατές ορεινές καταιγίδες σε Πίνδο και δυτική Μακεδονία (πιθανώς ημιορεινές)

 

Νέα βελτίωση στα 500αρια του τζίφου 

gfs-13-66.png?18

Αισθητή βελτίωση για Σάββατο, αν και είναι πολύ πιο δύσκολο να βγει δυνατή εκείνη η ημέρα 

Edited by [weathermaniac]
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, South καυσωνάκιας είπε:

Νταξ παιδιά μην τρελαθούμε τώρα επειδή είχαμε το περσινό Ιούνιο που έσπασε την μπάνκα κ έχουμε ξεχάσει τι σημαίνει κανονικός Ιούνιος.

Αυτό που φαίνεται είναι σταθερό σιγοψήσιμο για παρατεταμένο χρονικό διάστημα. Όπως τα βλέπω τώρα τα μοντέλα μιλάμε για τουλάχιστον +3 πάνω από τα κλιματικά στις μέσες μέγιστες Τ. Μακράν υψηλότερες Τ από τις τυπικά αναμενόμενες μέγιστες ενός φυσιολογικού Ιουνίου. 

+3 σημαίνει ότι θα βγει ψυχρός για τα νέα δεδομένα χαχαχα

Προσωπικά η προσδοκία μου για το φετινό καλοκαίρι είναι να βγει έστω οριακά ψυχρότερο απ το 2023 και το 2021, θα είναι τρομερή επιτυχία τηρουμένων των αναλογιών

Link to comment
Share on other sites

Είμαστε πλέον 48 ώρες μακριά από το πρώτο -πιθανώς- σοβαρό ενδιαφέρον του καλοκαιριού. Άντε να δούμε…

Link to comment
Share on other sites

και το αικον βγάζει πλέον πρασινάκια υετού. Απλά να πω ότι τα 500αρια είναι ίδια με αυτά στις 4 Ιουλίου περσι

 

icon-6-6.png?0

τώρα

icon-6-57.png?6

 

βασική διαφορά όμως τα 850. Πέρσι:

icon-1-12.png?0

τώρα:

icon-1-57.png?6

 

δηλαδή 4 βαθμοί μεγαλύτερη κατακόρυφη θερμοβαθμίδα από τα 850 στα 500

 

Βελτιωμένος ο τζίφος! 

Πολύ καλό σερί τρεξιματων στα οποία έχουμε 6 συνεχόμενες βελτιώσεις σε κρισιμότατο στάδιο!

Edited by [weathermaniac]
Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, [weathermaniac] said:

και το αικον βγάζει πλέον πρασινάκια υετού. Απλά να πω ότι τα 500αρια είναι ίδια με αυτά στις 4 Ιουλίου περσι

 

icon-6-6.png?0

τώρα

icon-6-57.png?6

 

βασική διαφορά όμως τα 850. Πέρσι:

icon-1-12.png?0

τώρα:

icon-1-57.png?6

 

δηλαδή 4 βαθμοί μεγαλύτερη κατακόρυφη θερμοβαθμίδα από τα 850 στα 500

 

Βελτιωμένος ο τζίφος! 

Πολύ καλό σερί τρεξιματων στα οποία έχουμε 6 συνεχόμενες βελτιώσεις σε κρισιμότατο στάδιο!

για εδω πως το βλεπεις; Βλεπω ο τζιφος μας βγαζει ελαφρυ βδ ρευμα και μετα το κανει Β-ΒΑ οσο πλησιαζουμε προς το βραδυ ( στα 700hpa διοτι λογικα δεν θα εχουμε πολυ χαμηλες βασεις )

Edited by Soto Weather
Link to comment
Share on other sites

Μάπα για εδώ η φάση τίποτα δε θα κάνει

Κεντροανατολική Μακεδονία πάνε για έντονη αστάθεια κυρίως στα ορεινα

Link to comment
Share on other sites

53 λεπτά πριν, Soto Weather είπε:

για εδω πως το βλεπεις; Βλεπω ο τζιφος μας βγαζει ελαφρυ βδ ρευμα και μετα το κανει Β-ΒΑ οσο πλησιαζουμε προς το βραδυ ( στα 700hpa διοτι λογικα δεν θα εχουμε πολυ χαμηλες βασεις )

δεν θα έχουμε χαμηλές βάσεις, αλλά δεν θα είναι και τόσο ψηλά. τα 700 mb είναι στα 3000 μέτρα, σίγουρα θα έχουμε χαμηλότερες από αυτές, νομίζω τα 850 θα τα πιάνει, και εκεί είναι μέτριο ρεύμα, βορειοανατολικό, αλλά πολύ ασθενές. Οι καταγίδες θα είναι σχεδόν στάσιμες δηλαδή οπότε πιο γρήγορα θα έρχονται με ανατροφοδότηση και σε αυτό θα ποντάρουμε οι της ανατολικής θεσσαλίας.

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, [weathermaniac] είπε:

και το αικον βγάζει πλέον πρασινάκια υετού. Απλά να πω ότι τα 500αρια είναι ίδια με αυτά στις 4 Ιουλίου περσι

 

icon-6-6.png?0

τώρα

icon-6-57.png?6

 

βασική διαφορά όμως τα 850. Πέρσι:

icon-1-12.png?0

τώρα:

icon-1-57.png?6

 

δηλαδή 4 βαθμοί μεγαλύτερη κατακόρυφη θερμοβαθμίδα από τα 850 στα 500

 

Βελτιωμένος ο τζίφος! 

Πολύ καλό σερί τρεξιματων στα οποία έχουμε 6 συνεχόμενες βελτιώσεις σε κρισιμότατο στάδιο!

Εδώ Μιχάηλ να ελπίζω σε τίποτα? Κανένα μοντέλο δνε βγάζει κάτι μάλλον λόγω του στριμ, κατά τα άλλα είναι πολύ ανώτερο από πέρσι στις 4 Ιουλίου που έκανε αυτό:

halkidagefyracam.jpg

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, snow_evia είπε:

Εδώ Μιχάηλ να ελπίζω σε τίποτα? Κανένα μοντέλο δνε βγάζει κάτι μάλλον λόγω του στριμ, κατά τα άλλα είναι πολύ ανώτερο από πέρσι στις 4 Ιουλίου που έκανε αυτό:

halkidagefyracam.jpg

Δύσκολα φίλε.. είναι διάταξη που γενικά ευνοεί τις περιοχές βόρεια της Λαμίας. Και θα δεις ότι δεν θα βρέξει παντού.

Σκόρπιες καταιγίδες μεγάλες σε έκταση μικρές σε θετική έκταση ωστόσο.

 

Λίγο με ξενίζει το 6σρι του ευρωπαϊκού, έχει τα λιγότερο καλά 500αρια.

Link to comment
Share on other sites

Εξαφανιζολ όλα τα φαινόμενα της Παρασκευής απ' το 4x4. Τα αύξησε όμως για αύριο

Αντιθέτως το ez4 είναι αρκετά καλό, συνήθως το αντίστροφο συμβαινει

Σημαντική βελτίωση για την δυτική Μακεδονία το 6αρι του Παιου 

Edited by Yata
Link to comment
Share on other sites

6 λεπτά πριν, vorios_polos είπε:

Με μια γρήγορη ματιά η προοπτική δεν φαίνεται να φέρνει κάτι το εξτριμ θερμοκρασιακα...οκ κουλ

Να δουμε και τον ιουλιο και τον αυγουστο γιατι περισσοτερο φοβαμαι αυτους τους δυο μηνες

Link to comment
Share on other sites

20 ώρες πριν, Χιονοσκεπής είπε:

+3 σημαίνει ότι θα βγει ψυχρός για τα νέα δεδομένα χαχαχα

Προσωπικά η προσδοκία μου για το φετινό καλοκαίρι είναι να βγει έστω οριακά ψυχρότερο απ το 2023 και το 2021, θα είναι τρομερή επιτυχία τηρουμένων των αναλογιών

Συμφωνω 1000% φιλε μου, ακριβως αυτο....

Μετα την ΚΑΙΡΙΚΗ ΝΙΛΑ που ζησαμε 2020 - 2024, μιλαμε για σερι σερι μηνες πολυ πανω απτα κλιματικα και πολυ κατω υετικα, φετος, για πρωτη φορα, αρχισαν δειλα δειλα καποιοι μηνες να βγαινουν ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΚΛΙΜΑΤΙΚΑ....νομιζω Φεβρουαριος, Απριλιος και Μαιος προς στιγμης, για Αττικη μιλαω παντα, ειναι στο 0,01 αποκλιση απο τον παλιο κλασικο κλιματικο μ.ο. 1961 - 1990

Link to comment
Share on other sites

8 λεπτά πριν, kouvanos είπε:

Συμφωνω 1000% φιλε μου, ακριβως αυτο....

Μετα την ΚΑΙΡΙΚΗ ΝΙΛΑ που ζησαμε 2020 - 2024, μιλαμε για σερι σερι μηνες πολυ πανω απτα κλιματικα και πολυ κατω υετικα, φετος, για πρωτη φορα, αρχισαν δειλα δειλα καποιοι μηνες να βγαινουν ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΚΛΙΜΑΤΙΚΑ....νομιζω Φεβρουαριος, Απριλιος και Μαιος προς στιγμης, για Αττικη μιλαω παντα, ειναι στο 0,01 αποκλιση απο τον παλιο κλασικο κλιματικο μ.ο. 1961 - 1990

Ο Μάιος βασει ΕΑΑ βγήκε οριακά θερμότερος απ τα νέα κλιματικά στην Αττική

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, Χιονοσκεπής είπε:

Ο Μάιος βασει ΕΑΑ βγήκε οριακά θερμότερος απ τα νέα κλιματικά στην Αττική

Γενικα στα κλιματικα πανω κατω..θελω να πιστευω οτι φετος δεν θα χουμε τις ακροτητες της τελευταιας 5ετιας..ισως κανει ομως εναν θερμο Σεπτεμβρη

FB_IMG_1749067082990.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αν κρίνω από την σημερινή ημέρα, οι καταιγίδες αύριο και μεθαύριο θα είναι αρκετά αραιές μεταξύ τους και θα κινούνται πολύ αργά. Δε θα είναι περίπτωση με "τρεχατες" καταιγίδες που συχνα κάνει εκπλήξεις ακόμα και όταν τα μοντέλα βγάζουν ψίχουλα.

Ουσιαστικά πάμε για επανάληψη της περσινής μουφας στις 23-25/6 αλλά με ακόμα λιγότερα φαινομενα και διαφορετικό stream όπου τρεις ορεινές περιοχές και τα Γιάννενα θα φάνε 50 χιλιοστά και οι υπόλοιποι αμόνια 

Link to comment
Share on other sites

29 λεπτά πριν, Yata είπε:

Αν κρίνω από την σημερινή ημέρα, οι καταιγίδες αύριο και μεθαύριο θα είναι αρκετά αραιές μεταξύ τους και θα κινούνται πολύ αργά. Δε θα είναι περίπτωση με "τρεχατες" καταιγίδες που συχνα κάνει εκπλήξεις ακόμα και όταν τα μοντέλα βγάζουν ψίχουλα.

Ουσιαστικά πάμε για επανάληψη της περσινής μουφας στις 23-25/6 αλλά με ακόμα λιγότερα φαινομενα και διαφορετικό stream όπου τρεις ορεινές περιοχές και τα Γιάννενα θα φάνε 50 χιλιοστά και οι υπόλοιποι αμόνια 

Θεωρώ ότι οι συνθήκες είναι καλύτερες από το διάστημα που αναφέρεις. Αν δεν το έλεγες μάλιστα δεν το θυμόμουν καν για το περσινό. Σχεδόν 6 βαθμούς κάτω έχουνε στα 500 αύριο μεθαύριο σε σχέση με τότε

Και γενικά η λίμνη ήταν αλλού ντα άλλου, τώρα θα περάσει πάνω μας

Edited by [weathermaniac]
Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, [weathermaniac] said:

Θεωρώ ότι οι συνθήκες είναι καλύτερες από το διάστημα που αναφέρεις. Αν δεν το έλεγες μάλιστα δεν το θυμόμουν καν για το περσινό. Σχεδόν 6 βαθμούς κάτω έχουνε στα 500 αύριο μεθαύριο σε σχέση με τότε

Και γενικά η λίμνη ήταν αλλού ντα άλλου, τώρα θα περάσει πάνω μας

Μακάρι φίλε μου 

Εγώ πάντως έχω χαμηλές προσδοκίες. Κάνα δυο ορατους κεραυνούς στα γύρω όνειρα και μπορούλα το απόγευμα

Edited by Yata
Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, Yata είπε:

Μακάρι φίλε μου 

Εγώ πάντως έχω χαμηλές προσδοκίες. Κάνα δυο ορατους κεραυνούς στα γύρω όνειρα και μπορούλα το απόγευμα

Έτσι λέω και εγώ για να χαρώ στην θετική έκπληξη. Νομίζω αύριο θα δείξει για το αν θα πάμε σε μουφα η όχι.

Εγώ πάντως αισιοδοξώ για την παρασκευή για πεδινά. Τα γαλαζακκα του αικον σε τέτοιες περιπτώσεις πάντα μεταφράζονται σε μεμονωμένες καταιγίδες στην πεδιάδα, απλά είναι γαλάζιο λόγω χαμηλότερης πιθανότητας στην προκειμένη. Προφανώς δεν θα έχουμε μουφοσυννεφιες για να κάνει 0.5-1 mm παντού, αλλά κάπου πέσουν 20-30 mm και παραπάνω λόγω στάσιμων καταιγίδων, και σε αρκετές περιοχές 0 ωστόσο.

Ελπίζω σε καλό θέαμα κεραυνών και γιατί όχι μαματους

Edited by [weathermaniac]
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, Tolisk20 είπε:

Γενικα στα κλιματικα πανω κατω..θελω να πιστευω οτι φετος δεν θα χουμε τις ακροτητες της τελευταιας 5ετιας..ισως κανει ομως εναν θερμο Σεπτεμβρη

FB_IMG_1749067082990.jpg

Το ΕΑΑ συγκρίνει με τα νέα κλιματικά. Σε σχέση με τα παλιά κλιματικά, ο μήνας ήταν καμίνι στα νότια.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά.

Μια φορά να έβγαινε κάτι και τι στον κόσμο χαχαχα

 

324-505GR.gif

330-779GR.gif

348-505GR.gif

354-779GR.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...