Jump to content
g_ar

Ανάλυση Χαρτών Σεπτεμβρίου 2025

Recommended Posts

Παιδιά, καλό μήνα σε όλους και καλή σεζόν να έχουμε. Ευελπιστώ να φανώ γουρλής και ο Σεπτέμβρης να μας αποζημιώσει… Καλό φθινόπωρο να έχουμε!

 

Link to comment
Share on other sites

Ενθαρρυντικά τα πρωινά λοιπον

Μεσημέρι Τετάρτης αστάθεια Δυτική Μακεδονία και μετά νυχτερινά φωτορυθμικα στην Θεσσαλονίκη 

Link to comment
Share on other sites

Λίγο πιο νότια το αικον κάτι που δεν το θέλουμε εδώ, αν και διατηρεί μια χαρά τα φαινόμενα για Λάρισα την τετάρτη. Διαταξιακά καλύτερο από τζίφο αφού μπαίνει η βασική λίμνη γρήγορα.

 

Μιλάμε για 48 ώρες και οι διαφορές μεγάλες.

Edited by [weathermaniac]
Link to comment
Share on other sites

καλημερες και καλο μηνα να εχουμε και πολλες βροχες

Για το διημερο 8-9/9 θα εχουμε αλλαγη καιρου σιγουρα αλλα με βροχες η ξεραιλα με 10-11 μποφορ? 

Link to comment
Share on other sites

14 λεπτά πριν, olaficent είπε:

καλημερες και καλο μηνα να εχουμε και πολλες βροχες

Για το διημερο 8-9/9 θα εχουμε αλλαγη καιρου σιγουρα αλλα με βροχες η ξεραιλα με 10-11 μποφορ? 

Για τοσο μακριά τίποτε δεν είναι σίγουρο

Link to comment
Share on other sites

Τζιφος δυνατός για εδώ μουφα για Σαλόνικα 

Ευρωπαίος δυνατός και για τις δύο περιοχες

Αικον μουφα και για τις δύο περιοχες αλλά βγάζει νυχτερινα φωτορυθμικα ανάμεσα τους την νύχτα (Κοζάνη, Ημαθία, Πέλλα κτλ)

Ελβετοί καλοί για εδω μάπα για Σαλόνικα αλλά νωρίς είναι 

Edited by Yata
Link to comment
Share on other sites

Καλό μήνα. Με το ζόρι αγγίζουμε το 20άρι στα 850 εδώ αύριο και μεθαύριο και από κει και πέρα νομίζω τελειώσαμε με τις ζέστες. Απίθανο να ξανανέβει στο +20.

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, allematic είπε:

Καλό μήνα. Με το ζόρι αγγίζουμε το 20άρι στα 850 εδώ αύριο και μεθαύριο και από κει και πέρα νομίζω τελειώσαμε με τις ζέστες. Απίθανο να ξανανέβει στο +20.

Καλό μήνα. Που θα πέσει τόσο η θερμοκρασία?

Link to comment
Share on other sites

Λίγο ανατολικότερα το αικον, κάτι καλό, απλά θα ήθελα να μείνει αποκομμένη η διάταξη κάτι που δυστυχώς αλλάζει τώρα. Παρόλα αυτά περιμένω πάλι ένα πολύ καλό ραν. Πρέπει να ξεφύγουμε τελείως από σενάρια τύπου γαλλικού, που η λίμνη είναι λεπτή, και μένει Ιόνιο.

 

Εντωμεταξύ μέχρι προχθές το πρωί σε όλα τα μοντέλα σχεδόν το πρόβλημα ήαν ότι ήταν πολύ ανατολικά η δεν κατέβαινε, το αντίθετο με αυτό που έχουμε τώρα

 

τρελό πετσόκομα υετού εδώ, αλλά εμένα η διάταξη μου αρέσει.

Edited by [weathermaniac]
Link to comment
Share on other sites

26 λεπτά πριν, [weathermaniac] είπε:

Λίγο ανατολικότερα το αικον, κάτι καλό, απλά θα ήθελα να μείνει αποκομμένη η διάταξη κάτι που δυστυχώς αλλάζει τώρα. Παρόλα αυτά περιμένω πάλι ένα πολύ καλό ραν. Πρέπει να ξεφύγουμε τελείως από σενάρια τύπου γαλλικού, που η λίμνη είναι λεπτή, και μένει Ιόνιο.

 

Εντωμεταξύ μέχρι προχθές το πρωί σε όλα τα μοντέλα σχεδόν το πρόβλημα ήαν ότι ήταν πολύ ανατολικά η δεν κατέβαινε, το αντίθετο με αυτό που έχουμε τώρα

 

τρελό πετσόκομα υετού εδώ, αλλά εμένα η διάταξη μου αρέσει.

Μιχαήλ πως τα βλέπεις τα πράγματα για μένα?

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, [weathermaniac] είπε:

Πιστεύω πας για καταιγίδα μεθαύριο απόγευμα και βράδυ Γκάρυ 

Ευχαριστώ πολύ αλάνι μου. Και καλό φθινόπωρο 

Link to comment
Share on other sites

Νεκρό το πρώτο 15νθημερο του μηνα για εδώ. Να δούμε αν μετά θα ακολουθήσει η κλασική καταστροφική κακοκαιρία Σεπτεμβρίου κάπου στη χώρα. 

Link to comment
Share on other sites

Ομορφιές θα δουμε στην κεντροδυτική Μακεδονία στις 3-4/9. Όταν ο παιος και τα ελβετικά βγάζουν χρώματα μέσα στην νύχτα ξέρουμε πως δεν είναι φιάσκο. Καμία σχέση με τα νυχτερινά γαλαζια που εβγαζε ο Τζιφος τον Αύγουστο και δεν έβγαιναν. Τώρα είναι αληθινά

Φλώρινα/Καστοριά έχουν πάντως περιθώρια για μουφα, ίσως και Σαλόνικα αν ο Βαρδάρης κάνει ζημιά και η σύγκλιση κάτσει άλλου. Το μόνο σίγουρο είναι πως θα έχει ενδιαφέρον.

xx_model-en-314-0_modezrpd_2025090112_61_17_13.png.a3a730abe2209c15b8fed117f1637517.pngxx_model-en-314-0_modswisseu_2025090106_69_17_13.png.72ce47fd03106b185f8b791eac7b6a23.png

Edited by Yata
Link to comment
Share on other sites

Κάπως ανησυχητικές οι μουφοσυννεφιες που διαφαίνονται το μεσημέρι της Τετάρτης

Ουστ, να πέσουν εξω

Edited by Yata
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, Yata είπε:

Ομορφιές θα δουμε στην κεντροδυτική Μακεδονία στις 3-4/9. Όταν ο παιος και τα ελβετικά βγάζουν χρώματα μέσα στην νύχτα ξέρουμε πως δεν είναι φιάσκο. Καμία σχέση με τα νυχτερινά γαλαζια που εβγαζε ο Τζιφος τον Αύγουστο και δεν έβγαιναν. Τώρα είναι αληθινά

Φλώρινα/Καστοριά έχουν πάντως περιθώρια για μουφα, ίσως και Σαλόνικα αν ο Βαρδάρης κάνει ζημιά και η σύγκλιση κάτσει άλλου. Το μόνο σίγουρο είναι πως θα έχει ενδιαφέρον.

xx_model-en-314-0_modezrpd_2025090112_61_17_13.png.a3a730abe2209c15b8fed117f1637517.pngxx_model-en-314-0_modswisseu_2025090106_69_17_13.png.72ce47fd03106b185f8b791eac7b6a23.png

Δεν θα χει Βαρδάρη λογικά

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, oldboy332 είπε:

Νεκρό το πρώτο 15νθημερο του μηνα για εδώ. Να δούμε αν μετά θα ακολουθήσει η κλασική καταστροφική κακοκαιρία Σεπτεμβρίου κάπου στη χώρα. 

Καλό μήνα δημητριε....πώς βλέπεις τον χειμώνα που έρχεται?????

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παίδες και καλό μηνα να έχουμε! Καλο και φυσιολογικό καιρικά φθινόπωρο ας ευχηθούμε επίσης! 

Να δούμε τι θα δούμε εμείς εδώ στην  δυτικόκεντρική Μακεδονία από βροχή μεθαύριο το βράδυ γιατί έως τώρα τίποτα το αξιόλογο....

πάντως η αλήθεια είναι ότι θερμοκρασιακά οι τελευταίες αρκετές ημέρες κινούνται σε φυσιολογικά πλαίσια.... κυρίως τα βράδια και τα πρωινά έχει πολύ καλές δροσιές.....το μόνο που λείπει είναι οι βροχές ..ας  ελπισουμε να έρθουν σιγά σιγά και αυτές για όλες τις περιοχές της χώρας και ειδικά αυτές που τις έχουν και περισσότερη ανάγκη....

Link to comment
Share on other sites

1000-2000 cape από ευρωπάιο σε πολλές περιοχές της ηπειρωτικής Ελλάδας την Τετάρτη. Κεραυνοσόου πολύ σιγουρο, αλλά θέλω να δω και μια 200αρα ραγδαιότητα με ανέμους επιτέλους..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...