Jump to content
WEATHER-FUN

1η συναντηση Θεσσαλονικης φθινοπωρου - χειμωνα 2025-2026

Recommended Posts

Καλησπερα! Μιας που σιγομπαινει ο Νοεμβρης και ολες οι ενδειξεις δειχνουν χειμωνα στα κοντα τι θα λεγατε για συναντηση μεσα στο Νοεμβριο η Δεκεμβριο; σε γενικες γραμμες μπορω τα σκ 8-9 η 15-16. Μετα δυσκολα.

Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πριν, nikolasxm είπε:

Μας βλέπω να κόβουμε πίτα πριν την πρωτοχρονιά φέτο .... 😀

Η λογική τακτική ημερομηνία είναι Σάββατο 3 η Κυριακή 4 Γενάρη ..τώρα βλέπω τας και κάνοντας για κάτι έκτακτο..😋

Link to comment
Share on other sites

40 λεπτά πριν, salonikatasos είπε:

Θα ειμαι θεσσαλονικη απο την πεμπτη, μεχρι 5 γεναρη. Αν γινει εκει μεσα θα ερθω

Ε ναι, οπωσδήποτε εκεί, 3 ή 4.. Και βασιλόπιτα από Μιλτο 😀

Link to comment
Share on other sites

Ας ορίσουμε μια ημερομηνία 3 η 4 Γενάρη αν και χλωμό το κόβω να μπορεί να γίνει ...ίσως κάνουμε οι τοπικοί μια με τα χιόνια και η κεντρική πάει παρακάτω ...

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, nikolasxm είπε:

Χαμηλά τη μπάλα, αλλά στη συνάντηση μπορεί να ζούμε μεγάλα πράματα .... 🙃

Κοίταξε ακόμη και αν αποκλειστεί η πόλη ας κάνουμε μια όσοι μπορούμε να έρθουμε και κάνουμε και άλλη μια όταν λιώσουν τα χιόνια που θα μπορούν να έρθουν και από τριγύρω...ευτυχώς υπάρχει και το μέτρο οπότε θα μπορούμε να μετακινηθούμε

Link to comment
Share on other sites

Για 4 είμαι μέσα το απόγευμα. Γυρνάω από αθήνα 3 γενάρη το βράδυ, οπότε δεν προλαβαίνω. Είμαι της άποψης είτε έχει καλά τρεξίματα, είτε όχι να γίνει μια συνάντηση, εδώ έγινε πέρσι που ήταν σαν απρίλιος ο καιρός

Link to comment
Share on other sites

Ναι να βρεθούμε...ο κωλ@καιρος θα ορίζει τις συναντήσεις και τις φιλίες που έχουμε κάνει?μη σωσει και ρίξει Ξιφαρά ποτέ στ αρχιδ@@ μου προσωπικά...ας πούμε κυρίακη κατά τις 6 είναι οκ? σ' εκείνο στην Μαρτίου που δεν θυμαμε πως το λένε...

Link to comment
Share on other sites

11 λεπτά πριν, salonikatasos είπε:

Μαρτιου ειναι ο ιανθος, στην παραλιακη ειναι το μελι μελο. Για κυριακη 4 γεναρη στις 6 απο μενα ειναι οκ

Οκ οπότε όσοι θέλετε να έρθετε πείτε το άμα είναι...δεν ξέρω αν έχει κάνα αγώνα όπως κάθε φορά εκείνη την ωρα

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, vorios_polos είπε:

Οκ οπότε όσοι θέλετε να έρθετε πείτε το άμα είναι...δεν ξέρω αν έχει κάνα αγώνα όπως κάθε φορά εκείνη την ωρα

Καλησπέρα. Αγώνες δεν έχει. Ναι κι από μένα. 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! Ήθελα πολύ να έρθω στη συνάντηση αλλά έχω κανονίσει να είμαι Βόλο αυτό το ΣΚΔ.. ελπίζω να κάνουμε κι άλλη μέσα στο χειμώνα και να βολεψει να έρθω! 

Καλά να περάσετε πάντως! Και καλή χρονιά με υγεία σε όλους!

Link to comment
Share on other sites

Αν και χαλιά με ιγμορίτιδα σε έξαρση και βήχα κτλ σήμερα μετά από 4 μέρες με αντιβίωση και σιρόπια θέλω να βρεθούμε κι ας είμαστε 3 και 4 ...θεωρώ ότι μέχρι την Κυριακή θα με πιο καλά αφού προφυλάσσονται αυτές τις μέρες.ποιοι θα έρθουν σίγουρα?

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, salonikatasos είπε:

1. salonikatasos

2. vorios_polos

3. nikolasxm

Διαλεξτε σε ποια απο τα 2 καφε θα παμε απλα

Στις Μαρτίου 

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν θα κόψουμε βασιλόπιτα. Καλά μόνο 3; Που ειστε ρε; Μήπως πρέπει να το πούμε στο άλλο θέμα για να το δουν; Δεν ξέρω για ποσα ατομα να κλείσω...

Link to comment
Share on other sites

Προφανος και δεν θα κόψουμε...Νίκο μου όποιος θέλει και φυσικά μπορεί έρχεται οποίος δεν θέλει και μπορεί με το ζόρι δεν γίνεται...άλλωστε είναι γνωστό ότι οι προσηνεμοι σε αυτά είναι πιο δεμένοι...εδώ εμείς κάποτε υπήρχε η πρόφαση του άλλου φόρουμ τώρα υπάρχει κόσμος που βλέπει και δεν μιλάει η μιλάει αλλού...πρόβλημα τους είμαστε πανελλαδικό φόρουμ και όχι τοπικιστικό οπότε ας κάτσουν οποίοι έχουν πρόβλημα στην μιζέρια τους και να τους φταίνε όλα εκτός από τον ίδιο τους τον εαυτό...εγώ όταν μπορώ και με έναν ακόμη κάνω συνάντηση άμα λάχει...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν ξέρω που θα είμαι Κυριακή... Αν είμαι Σταυρό δεν θα έρθω, αν γυρίσουμε όμως που υπάρχει πιθανότητα... θα ερθω... Τελευταία στιγμή θα το ξέρω... Θα με δείτε ... Μαρτίου ποιο λέμε τον ιανθο?

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ας το αφήσουμε δεν έχω καμία όρεξη για καμία συνάντηση...όταν κάτι στραβωνεις ξινίζει βρωμάει δεν λέει...φιλιά τα λέμε κάποια άλλη στιγμη

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×
×
  • Create New...