Jump to content

Recommended Posts

Είπα να πάρω την πρωτοβουλία να ανοίξω το θέμα του Μαΐου, μιας και βλέπω να μην έχει ανοίξει κάποιος άλλος. Λογικό κιόλας, καιρικά φαίνεται να φρέναρε απότομα ο Μάης και να γυρίσαμε στον Μάρτη χαχαχα. 

Ευελπιστώ σε πιο ζεστές ημέρες μέσα στον μήνα και με την σειρά τους οι ζέστες αυτές ημέρες να φέρουν τις πολυπόθητες αστάθειες που ζητάμε όλοι οι καταιγιδάκηδες. Οι τελευταίοι Μάηδες συνήθως κυλάνε αρκετά εκτός εποχής με μεγάλα διαστήματα ψύχρας και απλές ποτιστικές βροχούλες. Λείπει η καιρική βία και ο ενθουσιασμός των ημερών θερμικής αστάθειας τώρα τελευταία, καθώς αυτός ο μήνας έχει καταντήσει να λατρεύει τους βοριάδες και τις ξηρές, ηλιόλουστες μέρες. 

Με μια επανάληψη του Μαΐου του 2017 ή του 2018 θα ήμουν ευχαριστημένος χαχα.

 

Link to comment
Share on other sites

Αν καταφέρει ο Μάιος να κάνει μια καλή βροχή στη Πρέβεζα, θα είναι θαύμα.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
1 ώρα πριν, teopap7 είπε:

Καλημεραα παιδια για Σκ Κερκυρα τι βλεπετε;

αραιή μόνο νέφωση και ογικά 25αρια μέγιστες στο εσωτερικό του νησιού

 

ονειρική διαταραχή από τζίφο

228-7GR.GIF?04-0234-7GR.GIF?04-0228-505GR.GIF?04-0Modele GFS - Carte prévisions234-779GR.GIF?04-0240-779GR.GIF?04-0

 

Edited by [weathermaniac]
Link to comment
Share on other sites

πλάκα έχει ο ευρωπαίος..

6922 cape εδώ ψραία θα ήταν να είχε φαινόμενα, αλλά φαίνεται ότι είναι bug

image.png.93f0414dc47461c67486a33e9e2acde9.png

 

image.png.9052a585f9da6e8728c2590aed19d388.png

 

 

επόμενη μέρα

image.png.e3914ecfaca80b67c863ccbaf710ce20.png

Link to comment
Share on other sites

33 λεπτά πριν, [weathermaniac] είπε:

αραιή μόνο νέφωση και ογικά 25αρια μέγιστες στο εσωτερικό του νησιού

 

ονειρική διαταραχή από τζίφο

228-7GR.GIF?04-0234-7GR.GIF?04-0228-505GR.GIF?04-0Modele GFS - Carte prévisions234-779GR.GIF?04-0240-779GR.GIF?04-0

 

Μιχαηλ μπρο μου,έρχονται ζέστες δηλαδή;Έκανα τα πρώτα μπάνια χτες και προχτές και θέλω να ξανα φέρω στον ίσιο δρόμο τον @freeze που ξανά πήγε να βρει χιόνια 

Link to comment
Share on other sites

Ανοίξαμε καλοριφέρ Μάη μήνα. Εξαιρετικά πράγματα στα οποία πρέπει να συνηθίζουμε με την αλλαγή του κλίματος. Πάντα τέτοια εύχομαι.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, Πελοποννήσιος είπε:

Μιχαηλ μπρο μου,έρχονται ζέστες δηλαδή;Έκανα τα πρώτα μπάνια χτες και προχτές και θέλω να ξανα φέρω στον ίσιο δρόμο τον @freeze που ξανά πήγε να βρει χιόνια 

ναι! Τέλος οι ανοησίες!

 

Να βάζω ρουχα μαγιάτικα και να ξεπαγιάζω επειδή είναι παγωμένα....

Link to comment
Share on other sites

Θα είμαι πολύ λογικός κ θα ψηφίσω για το σενάριο 8 του πρωινού τζίφου.

Πρέπει κάπως να ξεπλυθεί αυτό που ζήσαμε

1282076832_Screenshot2026-05-04at1_41_18PM.png.638e74763d89e4fb5ed03068253096ad.png

Link to comment
Share on other sites

Ενδείξεις για αστάθεια την ερχόμενη Παρασκευή, μακάρι. Με τέτοια διάταξη όμως μάλλον για φθινοπωρινές βροχές μιλαμε

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
6 λεπτά πριν, Yata είπε:

Ενδείξεις για αστάθεια την ερχόμενη Παρασκευή, μακάρι. Με τέτοια διάταξη όμως μάλλον για φθινοπωρινές βροχές μιλαμε

Στα γεωδυναμικά η διάταξη φαίνεται τέλεια για εδώ

μέχρι που βλέπεις τις Τ850 και 5000

πρακτικά χαμηλά 850, και όχι 500αρια--> κακή κατακόρυφη θερμοβαθμίδα και άρα αστάθεια γιοκ

 

προσωπικά κοιτάω μήπως γίνει κανένα θαύμα κυριακή-Δευτέρα με τον υποτροπικό δυτικά μας

αγαπημένη διάταξη

Edited by [weathermaniac]
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, [weathermaniac] είπε:

ναι! Τέλος οι ανοησίες!

 

Να βάζω ρουχα μαγιάτικα και να ξεπαγιάζω επειδή είναι παγωμένα....

Γλυκάθηκα με τις βουτιές που έκανα τις προηγούμενες μέρες και θέλω να πηγαίνω κάθε μέρα τώρα όταν φτιάξει ο καιρός 

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πριν, Πελοποννήσιος είπε:

Γλυκάθηκα με τις βουτιές που έκανα τις προηγούμενες μέρες και θέλω να πηγαίνω κάθε μέρα τώρα όταν φτιάξει ο καιρός 

Πηγαινε βουτα στην μπανιερα αν χαλιεσαι.

Link to comment
Share on other sites

image.png.bd8eb04b0913aec0cb58713777f1bd8d.png

 

εντυπωσιακό.
και έλεγα φέτος θα είναι από τις λίγες χρονιές που δεν μπαίνει ο Μάιος με χιονι στο βουνό (γιατί είχαν μείνει ελάχιστες χιονουρες μέχρι 30/4) και μπήκε και μάλιστα με φρέσκο ;ρ  
εντωμεταξυ αυτή η μαγιάτικη κακοκαιρία για το βουνό ήταν η 3η πιο δυνατή για φέτος, γεγονός που δείχνει πόσο μάπα ήταν ο χειμώνας για το βουνό

Link to comment
Share on other sites

Και Πηλιαρα απιθανο χιονι και το κραταει γερα, παρα το Μαγιατικο ηλιο.....

ΜΙΧΑΗΛ παμε στα φρεσκα φρουτα, μετα την προσκαιρη 2ημερη ανοδο, απο Πεμπτη ξεκιναει η ασταθειο-σεζον που Παρασκευη θα φερει βροχουλες και λεκανοπεδιο Αττικαμα ????

Ετσι λεει το 12αρι του Βασιλια, αλλα εγω ρωταω το Βασιλια της Ασταθειας

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Ας χαρούμε όσο μπορούμε την τέλεια εσωτερική των ημερών, επειδή σε λίγες μέρες θα γίνουν φούρνος τα σπίτια. Από βδομάδα μπετονάρει το 20αρι ελάχιστη Κέντρο.

Edited by Χιονοσκεπής
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, kouvanos είπε:

Και Πηλιαρα απιθανο χιονι και το κραταει γερα, παρα το Μαγιατικο ηλιο.....

ΜΙΧΑΗΛ παμε στα φρεσκα φρουτα, μετα την προσκαιρη 2ημερη ανοδο, απο Πεμπτη ξεκιναει η ασταθειο-σεζον που Παρασκευη θα φερει βροχουλες και λεκανοπεδιο Αττικαμα ????

Ετσι λεει το 12αρι του Βασιλια, αλλα εγω ρωταω το Βασιλια της Ασταθειας

κατά βάση κάποιες φθινοπωρινές βροχές θα είναι το σύστημα τίποτα το ίδιαίτερο

ίσως τοπικές αδύναμες καταιγίδες σε κάποιες περιοχές της χώρας

Link to comment
Share on other sites

55 λεπτά πριν, Χιονοσκεπής είπε:

Ας χαρούμε όσο μπορούμε την τέλεια εσωτερική των ημερών, επειδή σε λίγες μέρες θα γίνουν φούρνος τα σπίτια. Από βδομάδα μπετονάρει το 20αρι ελάχιστη Κέντρο.

Πάντως για εμάς στα χωριά δεν ήταν και τόσο ευχάριστες….😅😅 13 βαθμούς Σάββατο βράδυ και αναγκαστήκαμε να ξανά ανάψουμε καλοριφέρ 

Link to comment
Share on other sites

18 λεπτά πριν, Πελοποννήσιος είπε:

Πάντως για εμάς στα χωριά δεν ήταν και τόσο ευχάριστες….😅😅 13 βαθμούς Σάββατο βράδυ και αναγκαστήκαμε να ξανά ανάψουμε καλοριφέρ 

Στον κάμπο της Θεσσαλίας παλιότερα η θερμανση δεν ήταν καθολου σπάνια τέτοια εποχή, για Πελοπόννησο πράγματι ήταν κάτι ακραίο. Δεν πειράζει, χίλιες φορές λίγες μέρες θέρμανση, ένα τίποτα είναι μπροστά στις 150 μέρες Ιάπωνα που ακολουθούν.

Link to comment
Share on other sites

36 λεπτά πριν, Χιονοσκεπής είπε:

Στον κάμπο της Θεσσαλίας παλιότερα η θερμανση δεν ήταν καθολου σπάνια τέτοια εποχή, για Πελοπόννησο πράγματι ήταν κάτι ακραίο. Δεν πειράζει, χίλιες φορές λίγες μέρες θέρμανση, ένα τίποτα είναι μπροστά στις 150 μέρες Ιάπωνα που ακολουθούν.

250 μέρες θέρμανση ούτε 50 με κλιματισμό εδω

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
1 ώρα πριν, Πελοποννήσιος είπε:

Πάντως για εμάς στα χωριά δεν ήταν και τόσο ευχάριστες….😅😅 13 βαθμούς Σάββατο βράδυ και αναγκαστήκαμε να ξανά ανάψουμε καλοριφέρ 

Εδώ ανάψαμε εμεις στα καραμπετα της Αθηνας, εσεις δεν θα αναβατε? Χαλανδρι έφτασε 7 βαθμούς. Ενα έπος που θα θυμόμαστε καιρό. Μακάρι να εχουμε ενα τέτοιο κάθε χειμωνα. Και τι δεν θα έδινα 

Edited by Snow sick
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, [weathermaniac] said:

250 μέρες θέρμανση ούτε 50 με κλιματισμό εδω

Eιπαμε, είσαι τελείως outlier.

Ως εκπρόσωπος του αντιθέτου outlier θα πω πως φέτος στις 20/1 με 10/2 που ημουν εκεί είχα θέρμανση μόνο τις πρώτες 2 ημέρες διότι μετά τελείωσε το πετρέλαιο και δεν ξαναεβαλα, για ενα τριήμερο ύστερα ήμουν στους 11-12 εσωτερική αλλά με το μαγείρεμα και τα ζεστά μπάνια έφτασε γρήγορα τους 13-14. Και ναι, αεριζα το σπίτι μου κανονικότητα...

Επίσης ολον τον περασμένο Μάρτιο που βρισκόμουν στην Καστοριά επίσης δεν έβαλα ποτέ πετρέλαιο... 13-14 βαθμοί εσωτερική είχα πάλι όλον τον μηνα, ανέβηκε στους 15 τις τελευταίες μέρες με τις ζεστες και τον αερισμό την ημέρα 

Link to comment
Share on other sites

9 λεπτά πριν, Yata είπε:

Eιπαμε, είσαι τελείως outlier.

Ως εκπρόσωπος του αντιθέτου outlier θα πω πως φέτος στις 20/1 με 10/2 που ημουν εκεί είχα θέρμανση μόνο τις πρώτες 2 ημέρες διότι μετά τελείωσε το πετρέλαιο και δεν ξαναεβαλα, για ενα τριήμερο ύστερα ήμουν στους 11-12 εσωτερική αλλά με το μαγείρεμα και τα ζεστά μπάνια έφτασε γρήγορα τους 13-14. Και ναι, αεριζα το σπίτι μου κανονικότητα...

Επίσης ολον τον περασμένο Μάρτιο που βρισκόμουν στην Καστοριά επίσης δεν έβαλα ποτέ πετρέλαιο... 13-14 βαθμοί εσωτερική είχα πάλι όλον τον μηνα, ανέβηκε στους 15 τις τελευταίες μέρες με τις ζεστες και τον αερισμό την ημέρα 

Θα υποφέραμε στο φοιτητικό σπίτι του άλλου αν ανταλλάζαμε😂

Στο πρώτο φοιτητικό μου σπίτι ακόμα και τον χειμώνα φρόντιζα να έχω εσωτερική 25 βαθμούς

Χαχαχαχα

Πάλι καλά είχε καλή θερμομόνωση και το ηλεκτρικό χαμηλής κατανάλωσης που είχα έκανε φοβερή δουλειά 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
12 minutes ago, [weathermaniac] said:

Θα υποφέραμε στο φοιτητικό σπίτι του άλλου αν ανταλλάζαμε😂

Στο πρώτο φοιτητικό μου σπίτι ακόμα και τον χειμώνα φρόντιζα να έχω εσωτερική 25 βαθμούς

Χαχαχαχα

Πάλι καλά είχε καλή θερμομόνωση και το ηλεκτρικό χαμηλής κατανάλωσης που είχα έκανε φοβερή δουλειά 

Μόνο που το φαντάζομαι χαχαχαχ με 25 βαθμούς υποφέρω ακόμα και με ανεμιστήρα

Το 31 εσωτερική παντως που είχα φτάσει τον Ιούνιο του 2024 άλλο πράγμα, ότι χειρότερο έχω βιώσει 

Το αντίστοιχο σε κρύο θα ήταν να ήμουν άστεγος στην Θεσσαλονίκη τον Ιανουάριο του 2017

Edited by Yata
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×
×
  • Create New...