Jump to content

Recommended Posts

Είπα να δοκιμάσω την τύχη μου στις αναφορές.. Ελπίζω ο Ιούνιος φέτος να πάρει πίσω το αίμα του, κα να βγει φουλ καταιγιδάτος (πλζ??😇)!!!

Μακάρι να γεμίσουμε καταιγιδοαναφορές από παντού!

 

IMG_20220625_194731.jpg

IMG_20220625_190422.jpg

IMG_20210621_210010.jpg

IMG_20220608_204301.jpg

Link to comment
Share on other sites

ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΚΑΙΡΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ... ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ:

 

 

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

 

 

Υγ Αγνοήστε τα πρώτα 4 δευτερόλεπτα

Link to comment
Share on other sites

34 λεπτά πριν, Yata είπε:

ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΚΑΙΡΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ... ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ:

 

 

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

 

 

Υγ Αγνοήστε τα πρώτα 4 δευτερόλεπτα

Ρε συ λεω κι εγω τι ανεβάζει τρολλαρει;🤣

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δε με απασχολεί να ρίξει ούτε μια σταγόνα το επόμενο τρίμηνο ....το μόνο που θέλω είναι μέγιστες κάτω από 30 και ελάχιστες κάτω από 20 .....και φυσικά 80-90χλμ μελτέμι ....κατά κάποιο τρόπο θέλω να μετακομίσει η Μύκονος στη γειτονιά μου

Link to comment
Share on other sites

23 λεπτά πριν, ΧΕΛΜΟΣ είπε:

Προσωπικά δε με απασχολεί να ρίξει ούτε μια σταγόνα το επόμενο τρίμηνο ....το μόνο που θέλω είναι μέγιστες κάτω από 30 και ελάχιστες κάτω από 20 .....και φυσικά 80-90χλμ μελτέμι ....κατά κάποιο τρόπο θέλω να μετακομίσει η Μύκονος στη γειτονιά μου

Καλύτερα βροχές γτ δε θα μείνει τιποτα στην Αττική 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Καλο μηνα σε ολους φιλαρακια..Υγεια να χουμε και μακρυα απο καυσωνες..Ζεστες θελουμε μεχρι εκει που ευνοουν τις ασταθειες..😋

Παμε σαν τον επικο Ιουνη του 18 με κοντα 90mm στο κεντρο...Τα παντα ειχε ο μπαξες ο καιρικος..Μεχρι και νυχτερινες καταιγιδες στην Αθηνα...23/06..

Παμε γερα να το ξαναζησουμε...Κακο καλοκαιρι η καλο κακοκαιρι να χουμε!!🤣

maxresdefault.jpg

Edited by sakis 13
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Μπραβο Μιχαηλ !!!!!!! Ηθελα εσυ να το ανοιξεις, μακαρι να παει καλα το θεμα και ο μηνας !!!!!

Τελειωσε λοιπον ενας φανταστικος Μαιος, που ξεκινησε με την ψυχρη εισβολη με χιονια !!!! και συνεχισε φουλ βροχες και δροσιες.....και τωρα στα τελειωματα με τις ""ζεστουλες"" θυμιζε απλα Πασχαλια, καμια σχεση με αλλες χρονιες και εποχες....θα γραφτουν και θα βγουν πολλα απτα στατιστικα, εγω κραταω την αισθηση και τη μεγαλη εικονα

Με 21,5 - 22,0 μεσανυχτα αλλαξαμε το μηνα, βεβαια, παλι καλα να λεμε που αντεχει ακομα και θα παει ετσι και το 1ο 10ημερο να κατεβαζει ανετα 17-18αρακια ελαχιστες το πρωι, ακομα και μες στα μπετα.....λιγο ψηλοτερα η λιγο πιο εξω απτην θερμονησιδα, Παραδεισος με μονοψηφιες η 11-13αρια....

Να δουμε και απο θερμικες ασταθειες τι μπορει να δωσει, οχι οτι υστερουμε υετικα, αλλα για το ματι και το γουστο και τη δροσουλα !!!!!! Μακαρι να αργησουν οσο περισσοτερο γινεται τα 32-33-34φευγαρια

Καλο μηνα παιδια και καλο καλοκαιρι να εχουμε !!!!!!!

Edited by kouvanos
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, Yata είπε:

ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΚΑΙΡΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ... ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ:

 

 

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

 

 

Υγ Αγνοήστε τα πρώτα 4 δευτερόλεπτα

Τι έφτιαξες ρεεε

Link to comment
Share on other sites

Καλό μήνα και καλή φώτιση εξ Αγίου Πνεύματος....δροσιστικά και ευλογημένα....ξεκινάμε από θέση ισχύος!!

IMG_20260601_010341.jpg

IMG_20260601_005018.jpg

IMG_20260601_004934.jpg

received_905336499266955.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Καλημερα...Ετσι ξεκινησε το Γαρδικι χθες...Πηγη:αδελφοτητα Γαιρδικιωτων.

img_2_1780286821119.jpg

Και ετσι εξελιχθηκε.

img_1_1780286799970.jpg

Edited by sakis 13
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Αλλη μια υπεορχη ληψη με την τρομερη βροχοκουρτινα προς Δοκο Ροδοπης χθες..Θυμιζει microburst..Πηγη:Καιρικα νεα Θρακης.

img_1_1780286869374.jpg

Βαζω και αυτην που ανεβασα στις αναδορες Μαιου απλα για να δειτε το μεγεθος και την ενταση που υπαρχει μεσα στην βροχοκουρτινα..Πραγματικο τειχος απο βροχη. 

img_1_1780257707070.jpg.35200d87d78d4d628e05396b44d55f1d.jpg

Edited by sakis 13
Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, Yata είπε:

ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΚΑΙΡΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ... ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ:

 

 

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

 

 

Υγ Αγνοήστε τα πρώτα 4 δευτερόλεπτα

Επικό! Και γ… τα edits! 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,καλό μήνα και χρόνια πολλά για την σημερινή γιορτή!Ειλικρινά αυτές οι μέρες είναι απόλαυση με τέλειες θερμοκρασίες και την θάλασσα δροσερή(όπως την θέλω εγώ δηλαδή).Μακαρι να έχουμε και καμιά δυνατή καταιγίδα μέσα στον μήνα και να μην ξεπεράσουν οι μέγιστες του 33-35 βαθμούς..

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Κατι μαγειρευουμε για το δευτερο δεκαημερο του Ιουνη...Ελπιζω να μας βγει και να μην ειμαστε προτεινομενοι...😋Με λιγη τυχη μπορει να σκασει λιμναρα...Την ετοιμαζουμε..

 

Edited by sakis 13
Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, galatsioths είπε:

Καλύτερα βροχές γτ δε θα μείνει τιποτα στην Αττική 

Πολύ μικρή σημασία έχει....ακόμα και αν βρέχει κάθε μέρα τον Ιούνιο αρκουν 2 μέρες καύσωνα τον Ιούλιο με μελτέμι για να στεγνώσουν τα πάντα . 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παίδες! Καλό μήνα! Του αγίου πνεύματος σήμερα! Στα καιρικά εδώ στο βουνό ξημερώσαμε με ήλιο. Ζεσταίνει λίγο ο καιρός. Το βράδυ ήθελες διπλή κουβέρτα πάλι για να κοιμηθείς άνετα. 

IMG_5116.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο ρε φιλε.....κοιτα μπαλκονι, μολις ξυπνας να βλεπεις αυτο.....μυρισε Δροσουλα και Ανοιξιατικη Φυση και Βουνο ολη η οθονη μου, αααααααχ

20,5 η ελαχιστη, λες και το καταλαβε οτι μπηκαμε καλοκαιρι, λογικο, αφου δεν σταματησε να φυσαει ενα απαλο ΝΝΔ ρευμα.....

25,5 - 26,0αρια απο νωρις, αντε να δουμε πως θα κυλησει....

Link to comment
Share on other sites

Να πούμε ότι για τον Μάιο που πέρασε, ήταν ένας πολύ κακός καιρικά μήνας στην Λάρισα. Μόλις 16.7 mm και ελάχιστες μέρες καταιγίδας στον νομό. καμία δεν πέτυχε την πόλη. Τουλάχιστον είχε μία ενδιαφέρουσα μέρα στις 24/5, όπου πέρσι και πρόπερσι δεν είχαμε.

Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν, ΧΕΛΜΟΣ είπε:

Καλό μήνα 

1738014396805.jpg

ναι ρε φιλε !!!! ειναι καπου χαμηλα Ζωγραφου - Ιλισσια, ειδες, εχει πολλους χιονοβλαμμενους η περιοχη !!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα καλό μήνα ,20+ ελάχιστη Λαμία...τα σκ@τα είναι εδώ .100 μέρες υπομονή 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Γραμμος το σκ απο τον ΣΕΟ θεσααλονικης και τον Βαγγελη Ραπτη..

Σαββατο διαδρομη απο Βαττυνα προς Νεστοριο και σταση στον εκπληκτικο καταρρακτης της Αγιας Αννας.

img_1_1780302168715.jpg

img_4_1780302217151.jpg

Κυριακη στις κορφες του Γραμμου και στα σταση στα 2350 μετρα της λιμνης Γκιστοβα.

img_2_1780302190391.jpg

img_3_1780302196135.jpg

Edited by sakis 13
Link to comment
Share on other sites

41 λεπτά πριν, dimitris27 είπε:

Καλημέρα καλό μήνα ,20+ ελάχιστη Λαμία...τα σκ@τα είναι εδώ .100 μέρες υπομονή 

Μεγαλη αληθεια....βαλε ενα 10-15ημερο με θαλασσινα μπανια, μαλλον προς Αυγουστο, κανα κορφοβουνι 2.000 μετρα να παρουμε ανασα, 100 μερες ειναι, δυσκολες και ζεστες, αλλα θα περασουν....ηδη απο το μεσημερι 99,5....χαχαχαχα

Απο 10-15 Σεπτεμβρη, ναι, μπορει και εχει κανει και μεγαλες ζεστες, με υγρασιες απαλευτες, αλλα κατα 70-80% θα αρχισουμε να βλεπουμε ωραια πραγματα στους χαρτες, η διαρκεια ημερας θα εχει φαει μειον 1-1,5 ωρα και θα μικραινει καθε απογευμα, κλπ, κλπ.....

Στο βαθος Ε Ε Ε ΕΡΧΕΤΑΙ η Αγαπημενη μας Εποχη !!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, kouvanos είπε:

ναι ρε φιλε !!!! ειναι καπου χαμηλα Ζωγραφου - Ιλισσια, ειδες, εχει πολλους χιονοβλαμμενους η περιοχη !!!!!!!!

Νομίζω ότι άλλο θέλει να πει ο ποιητής στον τοίχο αλλά εμείς το υιοθετούμε ως έχει

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×
×
  • Create New...