Jump to content

Recommended Posts

Παραλία Λαγονησίου για πάρτη μου σήμερα  με 27 βαθμούς και πολύ δροσερό νοτιά .....θάλασσα πιο κρύα από τα δεδομένα της εποχής ....Έτσι ναι γουστάρω την παραλία .....5 άνθρωποι όλοι όλοι και καιρικές  συνθήκες ιδανικές 

IMG20260603165832.jpg

IMG20260603165821.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καταιγίδες σημειώνονται τώρα στα βόρεια σύνορα της χώρας μας. Εδώ στην πόλη επικρατεί ζέστη αλλά έχει δυνατές ριπές αέρα κατά καιρούς.

Link to comment
Share on other sites

Κι ενα τελευταιο βιντεο απο το Σκαλωμα Ροδοπης..Τις προηγουμενες μερες...Καταιγιδαρα συνοδεια εντονης χαλαζοπτωσης.Πραγματικα απο τις πιο πυκνες που εχω δει..

Link to comment
Share on other sites

17 λεπτά πριν, South καυσωνάκιας είπε:

1552737111_Screenshot2026-06-03at6_07_51PM.png.cfffa22413aae8d2874c9a5a82cd4b52.png

Πωπωπω τώρα το είδα.Τους έβρασε κανονικά το δυτικό ρεύμα.

Εδώ καλύτερα λόγο δυτικου και ακόμη και με τον ήλιο πριν δεν ξεπέρασε τους 28,2 βαθμούς και τώρα με λίγα σύννεφα έπεσε στους 23,8 Το πρωινό ξύπνημα ανθρώπινο με την ελάχιστη στους 8,6 βαθμούς.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, [weathermaniac] said:

Λάρισα 34αρι σήμερα με λιβάκο

Λάρισα σαν σήμερα 9 χρόνια πριν

image.png.211fa2b11c032b97f646355c9216c24d.pngimage.png.6b6b4a781e5fae49450b4872cb5ce6c2.png0oDAeLO.jpeg.e8fb674df5278a0ef71858f4699fac28.jpeg9hZcFZJ.jpeg.3528004675dfaa853cc983e74aa9ace2.jpegblOWq6g.jpeg.10bfe6dd95d3d6812bb3dc29e06c3bc5.jpeg4ugoe7L.jpeg.8de8d97f7509632446ff266f86fa786a.jpeg

 

30 mm είχε κάνει, και η καταιγίδα είχε διάρκεια ζωής 3 ώρες.

Σοκ!

xx_weltblitze-en-314-0_2017_06_03_5018_1710.png.10e6585889934931dd515dafced9923c.png

Βαρετό εκείνο το καλοκαίρι με μεγάλες περιόδους ξηρασίας αλλά οι λίγες αστάθειες που είχε ήταν φουλ δυναμικές

 Και ο Μάιος πολύ καταιγιδάτος τότε

 

Edited by Yata
Link to comment
Share on other sites

Στα ιδια πανω - κατω και η 3η ημερα του Ιουνιου, εδω στα παρΥμηττια, πιθανον ενα κλικ καλυτερη η αισθηση, καθως η ΝΝΔισια αυρα που φυσαει διαρκως, ειναι ακομα ευχαριστη, ουτε σε πνιγει με υγρασια, ουτε κολλας....

29,4 μεγιστη εδω, 29,7 χθες και 29,9 την πρωτη του μηνα, να η μικρη καμψη στις μεγιστες, και ακομα 30αρι επισημα δεν πιασαμε !!!!!!!

20,4 η ελαχιστη, αλλα, με την αυρα διαρκως παρουσα....

26,0 νταν τωρα, 25,2 στα ψηλοτερα, και τελος για σημερα, με τη Δυση του Βρωμιαρη, ΠΑΜΕΓΕΡΑ να βραχουμε αυριο απογευμα και κυριως Παρασκευη, οποτε προς το δροσεροτερο και βροχεροτερο !!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

35 λεπτά πριν, Yata είπε:

Σοκ!

xx_weltblitze-en-314-0_2017_06_03_5018_1710.png.10e6585889934931dd515dafced9923c.png

Βαρετό εκείνο το καλοκαίρι με μεγάλες περιόδους ξηρασίας αλλά οι λίγες αστάθειες που είχε ήταν φουλ δυναμικές

 Και ο Μάιος πολύ καταιγιδάτος τότε

 

Χαχαχα γιατί σοκ?😁

Ήταν όμορφη καταιγίδα αλλά οπτικά δεν φάνηκε σαν κάτι εξτρέμ, έριξε όμως πολύ νερό και είχε πολύ όμορφα ηλεκτρικά 

Link to comment
Share on other sites

Κλασικές καλοκαιρινές μέρες οι τελευταίες,ευτυχώς ακόμα ήπιες.Το μεσημέρι φυσάει κιόλας και έχει κάπως ποιο ανεκτή αίσθηση 

Ερώτηση,ποιο σταθμό να κοιτάω εδώ στα χαμηλά της ζωγράφου?(Παπανδρέου -γουδι).Δεν παίζει να έχουμε κανένα σταθμό κοντά πέρα του ΕΜΠ που νομίζω δεν είναι πολύ αντιπροσωπευτικός.

Link to comment
Share on other sites

Όμορφος καλοκαιρινός ουρανός με τον βασιλεύοντα ήλιο και τα λίγα σύννεφα να δημιουργούν μια εικόνα σαν καμβά ζωγραφικής.

Μιας και λέμε για σύννεφα, είμαι συγκρατημένα αισιόδοξος ότι αύριο θα έχουμε ωραίες καταστάσεις και στην Πίνδο αλλά και στα πεδινά της Θεσσαλίας.

IMG_2249.jpeg

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, dimitris27 είπε:

Κλασικές καλοκαιρινές μέρες οι τελευταίες,ευτυχώς ακόμα ήπιες.Το μεσημέρι φυσάει κιόλας και έχει κάπως ποιο ανεκτή αίσθηση 

Ερώτηση,ποιο σταθμό να κοιτάω εδώ στα χαμηλά της ζωγράφου?(Παπανδρέου -γουδι).Δεν παίζει να έχουμε κανένα σταθμό κοντά πέρα του ΕΜΠ που νομίζω δεν είναι πολύ αντιπροσωπευτικός.

Τον ΕΜΠ να κοιτάς ....και τον δικό μου εκτώς από τις μέρες με ήλιο και άπνοια 

Βέβαια είσαι χαμηλά .....οπότε να κοιτάς και αυτόν

 https://www.wunderground.com/dashboard/pws/IZOGRA21/graph/2026-05-24/2026-05-24/daily

Το μόνο κακό ότι πρέπει να είναι φοβερά προστατευμένος στους ανέμους 

Link to comment
Share on other sites

Εντυπωσιακή άνοδος στις ελάχιστες ή πιο σωστά στις βραδινές θερμοκρασίες τις τελευταίες μέρες. Κατα τα άλλα ηρεμία. 

Edited by oldboy332
Link to comment
Share on other sites

Δυσκολευεται καθε βραδυ ολο και πιο πολυ να πεσει η θερμοκρασια.....λιγο με αυρα, λιγο με αερακι απο διαφορες συνιστωσες, καπως κρατιεται και κραταει τα μποσικα, το βασικο ειναι να κατεβαζει οσο αντεχει ακομα 18-19-20αρια ελαχιστες, να διατηρουνται τα μπετα και να ανασαινουμε τα πρωινα....

22,5 - 23,0 την τελευταια ωρα, πολυ υψηλη για την ωρα, δηλαδη κατακαλοκαιρο αυτες οι τιμες, φυσαει βεβαια ασταματητα ΝΝΔισια αυρα.....

ΜΑΚΑΡΙ να μας βρεξει και αυριο και μεθαυριο, οπως ταζει επι σερι τρεξιματα ο Βασιλευς Τζιφος....μεγαλη ανασα, ο,τι χιλιοστο πεσει Ιουνιο πλεον ειναι Μαννα Εξ Ουρανου για εδω κατω....

Link to comment
Share on other sites

Συμπασχω με τους κεντροβορειους σημερα...Καλου κακου ντυθειτε αναλογα και παρτε εξοπλισμο λογω της ημερας..🤣Εχω την αισθηση οτι η Αττικη θα κανει την εκπληξη σημερα..Απο ενστικτο και μονο το αναφερω..

20260604_084825.jpg

Εβγαλε καταιγιδες ηδη Γιαννενα και στα βορεια της Σαλονικας...

Edited by sakis 13
Link to comment
Share on other sites

Δεν περιμένω τίποτα απολύτως σήμερα στην Θεσσαλία. Αυτή η μουφοσυννεφιά που έχει ήδη τώρα, το πρωί, στο 99% των περιπτώσεων δεν επιτρέπει την ανάπτυξη καταιγίδων στην πορεία. Ψιχάλες θα έχουμε τοπικά, άντε και καμιά ποτιστική. Αυτά για σήμερα, πάμε για άλλα.

Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πριν, ΧΕΛΜΟΣ είπε:

Τον ΕΜΠ να κοιτάς ....και τον δικό μου εκτώς από τις μέρες με ήλιο και άπνοια 

Βέβαια είσαι χαμηλά .....οπότε να κοιτάς και αυτόν

 https://www.wunderground.com/dashboard/pws/IZOGRA21/graph/2026-05-24/2026-05-24/daily

Το μόνο κακό ότι πρέπει να είναι φοβερά προστατευμένος στους ανέμους 

Ευχαριστώ πολύ ! Ο σταθμός του Λίνκ είναι 200 με από μένα οπότε μια χαρά.

Αυξημένη συννεφιά Αττική ,να δούμε αν πάρουμε καμία ξωφαλτση μοίρα προς το απόγευμα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×
×
  • Create New...