Jump to content
weatherforattica

Ανάλυση Χαρτών Φεβρουαρίου 2023

Recommended Posts

2 λεπτά πριν, Panagiotis είπε:

Δεν θα έπρεπε στον τίτλο των αναφορών να υπάρχει τιμητικά και το Αρχίδαμος? 

χααχχα Θα το ανοιξω εγώ σήμερα!!! Φαντάζομαι οτι δεν είναι νωρις. Ε οκ...αν είναι νωρίς ας το βγάλουν οι mods και ας το ξαναβάλουν αυριο. Πωωωω ανοιξε ο Χελμός!! Κλαψ!!! Και τώρα??

Edited by menidi
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, cptbill said:

 Παίδες ως άσχετος ρωτάω που δεν ξέρω να διαβάζω χάρτες.

Πως τα βλέπετε τα πράγματα για τη πολη του Βόλου?

Χαζεύοντας το windy βλέπω μια ασυμφωνία στον υετο μεταξύ του Ευρωπαίου και του gfs.

Τι λένε οι γνωστές εκεί έξω?

Καταπληκτικά τσιπουραδικα ο Βόλος, φιλε. Αντι να.πας για κανένα.όστρακο και κανένα κολιό κάθεσαι και ασχολείσαι με τον.Αρχιδαμο? Δεν.θα.το έκανα αν.ζούσα σε τέτοιο ευλογημένο τοπο!

Link to comment
Share on other sites

Έχει βγει το 06άρι του Παίου, σαφώς πιο νότια ο αυλώνας. Μπέρδεψα τις ώρες, ίσως είναι λίγο θερμότερο.

Edited by Seth13
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, menidi said:

χααχχα Θα το ανοιξω εγώ σήμερα!!! Φαντάζομαι οτι δεν είναι νωρις. Ε οκ...αν είναι νωρίς ας το βγάλουν οι mods και ας το ξαναβάλουν αυριο. Πωωωω ανοιξε ο Χελμός!! Κλαψ!!! Και τώρα??

Μαντηλακια χλωρινης τσεκ.

Link to comment
Share on other sites

Πιο θερμό στα 850 εν τέλει. Γαμώ τα μπερδέματα μου με τις ώρες.

Link to comment
Share on other sites

Just now, JohnTheSnow said:

Είναι λίγο πιο νοτιοανατολικά το χαμηλό

Μην ασχολειστε πλεον. Θα αποφασισει ο καιρος.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, KapelosG said:

Πολύ σωστός, η διαφορά μεταξύ 850 και επιφάνειας κάνουν πιο ισχυρό το lake effect (με το σωστό ανεμολόγιο)...τα 500 δρουν επιδραστικά στην ύπαρξη και ενίσχυση του υετού και των ραγδαιοτητων...τέλος και η σύγκλιση επιφανειακών ανέμων παίζει πολύ σημαντικό ρόλο αφού η θερμός και εμπλουτισμένος με υγρασία από το αιγαιο ΒΒΑ άνεμος συγκρουομενος με τον ψυχρό και ξηρο ΒΒΔ ανεμο απ' τον ηπειρωτικό κορμό αναγκάζει την αέρια μάζα απ' το Αιγαίο να ανέλθει ως λιγότερο πυκνη...η αέρια μάζα ανέρχεται και ψυχεται μέχρι ένα ύψος που ονομάζεται στάθμη συμπύκνωσης (η αέρια μάζα έχει 100% σχετική υγρασία) και μην μπορώντας πλέον να κατακρατήσει άλλους υδρατμούς, αυτοί συμπυκνώνονται, γίνονται υδροσταγονιδια και δημιουργείται έξτρα υετός στην ζώνη σύγκλισης 

Φίλε μου ευχαριστούμε εμείς που δεν ασχολούμαστε πολύ. πολύ ωραία εξήγηση! Αυτά θέλουμε από παιδιά που ξέρουν καλύτερα. Μακάρι να υπάρξει και άλλη ανάλυση ....

Άντε να το ξαναδούμε το τιμημένο όσες περισσότερες περιοχές μπορούμε !!! Ελπίζω να ξεπεράσουμε την Ελπίδα και σε πόντους και σε διάρκεια ...(μη πάει πουθενά αλλού το μυαλό σας.....)!!!

Καλά χιονίσματα!!!

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, Ζερίκιος said:

Ιστορικό χιονιά ανατολικής παράκτιας Αττικής πότε έκανε τελευταία φορά? Εννοώ να έχει τουλάχιστον 20cm σε Ραφήνα, Νέα Μάκρη πχ.

εάν δεν με απατάει η μνήμη μου πρέπει να ήταν 1991 ή 1992 (με κάθε επιφύλαξη), ήμουν Αμπελοκήπους τότε και έβλεπα την μάζα των νεφών στα βόρειά μας

Link to comment
Share on other sites

Πιο ψυχρό για ξημερώματα-πρωί Δευτέρας, υπάρχει μια ταύτιση στη τάση αυτή με τον Τζίφο. 

Link to comment
Share on other sites

Καλύτερη υποστήριξη σαφώς για Δευτέρα. 

ecmwf-0-81.png

Link to comment
Share on other sites

Συνεχίζει να δίνει μεγάλη υποτροπή το βράδυ προς Τρίτη. 

Link to comment
Share on other sites

Τρίτη θα ναι αργία για την Αττική. Δευτέρα θα υπάρξουν προβλήματα. Γενικά ένα ντεζαβου της Ελπιδας θα το ζήσουμε όσο αφορά τις μέρες της βδομάδας 🤣

Link to comment
Share on other sites

Πολλά ερασιτεχνικά σαιτ δίνουν μεγάλο χιονιά για Δυτικό τόξο και Χαλκίδα από Κυριακή μεσημέρι μέχρι Τρίτη. Όπως το ευρωπαϊκό 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, LosAlimos said:

ΕΜΥ δίνει πυκνά χιόνια μέχρι πεδινά. ενδιαφέρον 

Cat-797F-hauling-582x420.jpg

Ωχχχ... μάλιστα, κατάλαβα!! Ας προμηθευτούμε μερικά Cat 797, είναι και σε έκπτωση.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...