Jump to content
weatherforattica

Ανάλυση Χαρτών Φεβρουαρίου 2023

Recommended Posts

Just now, GEORGE SNOWMAN said:

Απο τα καλυτερα υετικα διαγραμματα χιονιά.Screenshot_20230203_161919_Chrome.thumb.jpg.8b91d31f1097699a22020186af687a00.jpg

Για φειδωλό Ευρωπαϊκό δίνει τρελά ποσά. Επιμένει πάντως σε σύγκλιση πολύ ΒΔ αφήνοντας τα βορειοανατολικά της Αττικής και το λεκανοπέδιο εκτός στο κύριο για ξημερώματα-πρωί Δευτέρας. 

Link to comment
Share on other sites

8 λεπτά πριν, Kibo είπε:

Το Αιγαιο αυτή τη στιγμή είναι 1-1,5 βαθμους πάνω απο τον μεσο ορο. Βέβαια καθώς η Μεσόγειος πλέον έχει ζεταθεί με την άνοδο της θερμοκρασίας αυτός ο ένας βαθμός είναι η νέα κανονικότητα. Το 2000 οι σκαροι δεν ανέβαιναν πιο βόρεια απο την κεντρική Εύβοια, Πλέον τους ψαρεύεις στο παλιούρι της Χαλκιδικής! 

Annual-average-sea-surface-temperature-fluctuation-in-the-Mediterranean-Sea-over-the.png

aSST-NCEI-daily-anomaly-latest.png

Πάντως (και για το σημείο της θάλασσας που ψάχνουμε)δεν νομίζω να έχει μεγάλη διαφορά από πέρσι πχ

Link to comment
Share on other sites

2 λεπτά πριν, Seth13 είπε:

Για φειδωλό Ευρωπαϊκό δίνει τρελά ποσά. Επιμένει πάντως σε σύγκλιση πολύ ΒΔ αφήνοντας τα βορειοανατολικά της Αττικής και το λεκανοπέδιο εκτός στο κύριο για ξημερώματα-πρωί Δευτέρας. 

Πέρυσι την ελπίδα ποιος την έπιασε 

Link to comment
Share on other sites

Just now, nikolas 2365 said:

Πέρυσι την ελπίδα ποιος την έπιασε 

To... ελβετικό που δίνει τρελά ποσά υετού πάντα. 🤣 Πρέπει να ψάξω όμως γιατί είχα αναρτήσει τους χάρτες του 24ωρου υετού όπου εκεί βλέπεις που επικεντρώνονται τα φαινόμενα ανεξαρτήτως ώρας έναρξης. 

Link to comment
Share on other sites

Ως γνήσιο προσηνεμο κομάντο, ανεβαίνω έκτακτα αύριο, στα πλαίσια της γενικης επιστράτευσης.  Δεν χάνεται το 3/3 ανεξαρτήτως υποχρεώσεων.Πάμε γερά, πάμε σαν άλλοτε! So It Begins Helms Deep GIF by Giphy QA

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, geornik said:

το 2004 στα επιμέρους χαρακτηριστικά του ήταν ακραία περίπτωση αρκτικής εισβολής και blizzard..είναι once in a lifetime event...

Παιδιά το θυμάμαι σαν τώρα, είναι ο πρώτος χιονιάς που θυμάμαι πολύ καλά και ήταν θρυλικό. Οι κατηφορικοί δρόμοι του Βουτζά είχαν γίνει πλαγιές των ελβετικών Άλπεων για σκι! Ο πατέρας μου πατούσε το χιόνι κι έφτιαχνε μια ολισθηρή πίστα, πάνω στην οποία κυλούσα με ένα αυτοσχέδιο έλκυθρο από ένα άδειο μεγάλο πλαστικό σάκο σκυλοτροφής (αυτούς τους 12-15κιλους)!!!!!!! Δεν λέω ξανά τίποτα άλλο για το 2004, γιατί το νοσταλγώ όσο τίποτε άλλο. Πάμε τώρα στα μελλούμενα!

Link to comment
Share on other sites

6 λεπτά πριν, Seth13 είπε:

Για φειδωλό Ευρωπαϊκό δίνει τρελά ποσά. Επιμένει πάντως σε σύγκλιση πολύ ΒΔ αφήνοντας τα βορειοανατολικά της Αττικής και το λεκανοπέδιο εκτός στο κύριο για ξημερώματα-πρωί Δευτέρας. 

Δες απλα συνολικο υετο,οι συγκλισεις δυσκολα θα πιαστουν ως την τελευταια στιγμη

Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν, Seth13 είπε:

To... ελβετικό που δίνει τρελά ποσά υετού πάντα. 🤣 Πρέπει να ψάξω όμως γιατί είχα αναρτήσει τους χάρτες του 24ωρου υετού όπου εκεί βλέπεις που επικεντρώνονται τα φαινόμενα ανεξαρτήτως ώρας έναρξης. 

Μπορείς να βάλεις τον χάρτη ; 😂

Link to comment
Share on other sites

Μιλάμε για την Αττική ...παίζει μόνη της στο θέμα σύγκλισης είναι νωρίς ακόμα ...στο θέμα υετού μη ξεχνάμε πως το lake effect πάντα τις δίνει τα περισσότερα εκατοστά ..

Link to comment
Share on other sites

24ωρος Δευτέρας από 06άρι GFS. 
image.png.374cd1c682232e70cb382b34cb5598ff.png

Άγγλος 

image.png.88883dba8b591a0fbb235d0b5fc2d654.png

Γάλλος 

image.png.ddfc5e10a00706aad56ba6128afd50ce.png


 

Link to comment
Share on other sites

εντωμεταξύ πρέπει να είναι πολύ μάγκας το μοντέλο για να πιάσει τα χιλιοστά του lake effect...πάντα το υποτιμάνε σαν mm  σε αντίθεση με τους χαμηλοχιονιάδες των ηπειρωτικών που εντοπίζονται με ακρίβεια τα mm...αν δειτε χάρτες πχ 5-6.1.2002 ή 17-18.2.2008 ακόμα και τώρα αναδρομικά δεν αποτυπώνουν ούτε στο 10% τον χαμό που έγινε...

Link to comment
Share on other sites

Μόνο Ζιακοπουλο και ΕΜΥ περιμένω να ακούσω. Και Αρναούτογλου. 

Κανέναν άλλον από τους μετεωρολόγους ή τους παρουσιαστές. Δεν έχουν να μας πουν κάτι σε εμάς εδώ μέσα.

Κάποιοι πάνε για τα κλικς και άλλοι φοβούνται τη σκιά τους. 

 

 

Edited by menidi
Link to comment
Share on other sites

Με αγχωσατε με τις Τ..Πρωί Κυριακής πάω υμμητο την ώρα που θα γίνει το μεγαλο μπασιμο,μάλλον πρέπει νωρίς,ίσως πριν της 10.Φαινεται πολύ ισχυρό,ίσως να  είναι καλύτερο και από την ελπίδα στους χάρτες του τζίφου..Ελπιζω κατεβαίνοντας προς το μεσημεράκι να σας φέρω το χιονακι σε όλο το λεκανοπέδιο !!Πάντως η διάρκεια θα είναι σίγουρα μεγαλύτερη από τις μηδεια-ελπιδα!Αρε και αι να είχαμε και τις Τ τι θα γινόταν!Η διάταξη είναι φοβερή!!

Edited by dimitris27
Link to comment
Share on other sites

Ευχομαι κυριακη βραδυ να γινει ''της Μηδειας'' σε ολη την Αττικη και να δουμε παλι για 3/3 πραγματα που δεν μπορει να τα αποτυπωσει κανενας χαρτης, οπως εγινε στη Μηδεια !!! Την Ελπιδα τη βγαζω εξω απο αυτο, γιατι περυσι το περιμενα αυτο που εγινε καθοσον ειχαμε το -42 καβαντζα στο Αιγαιο. 

Για Δευτερα και Τριτη ειναι υποπτες μερες, οχι μονο για την Αττικη αλλα και για τη χωρα γενικα. Ισως να πεταξει κανα χαμηλο μεσα σε ολο αυτο το χαος και χιονισει στα κεντρικα.

Link to comment
Share on other sites

4 λεπτά πριν, menidi είπε:

Μόνο Ζιακοπουλο και ΕΜΥ περιμένω να ακούσω. Και Αρναούτογλου. 

Κανέναν άλλον από τους μετεωρολόγους ή τους παρουσιαστές. Δεν έχουν να μας πουν κάτι σε εμάς εδώ μέσα.

Κάποιοι πάνε για τα κλικς και άλλοι φοβούνται τη σκιά τους. 

 

 

Δάσκαλος θα κάνει εκτίμηση το βράδυ. 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...