Jump to content
weatherforattica

Ανάλυση Χαρτών Φεβρουαρίου 2023

Recommended Posts

2 λεπτά πριν, nikolas 2365 είπε:

Η φάση θυμίζει 2008. Λύκειο τότε. Λέει ο πατέρας μου κατά τις 15:00. Χιονίζει Στενή. Σιγά μην έρθει εδώ. Μόλις απομακρύνθηκε το χαμηλό κατά τις 17:30 Σάββατο έπιασε μια αδιανόητη στούπα σε εμάς και δυτική Αττική 

Αυτά ήταν τα ωραία,όταν δεν το περίμενες,αυτό το ανεπαντεχο .Θέλω να ξαναζήσω ένα χιόνι που δεν θα έχω ξέρω  ότι θα χιονίζει,να είναι έκπληξη 

Link to comment
Share on other sites

Ίσως μια ανατολικευση συμφέρει γιαντις Τ στην πρώτη φάση αλλά από την άλλη θα χαλάσει την δεύτερη φάση της δευτερας-τριτης.

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Dim_pas said:

επειδή πολλά λέτε για το όνομα της επερχόμενης κακοκαιρείας η μόνη σωστή και ορθόδοξη βαρβάρα είναι αυτη...

VHqAfYsM_400x400.jpg.9132d8914891f846168c636e97965fd1.jpg

και η πρωην μου! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν, dimitris27 είπε:

Ίσως μια ανατολικευση συμφέρει γιαντις Τ στην πρώτη φάση αλλά από την άλλη θα χαλάσει την δεύτερη φάση της δευτερας-τριτης.

Καλά δεν λέμε να γίνει πολύ ανατολικευση,λίγη να γίνει στην πρώτη φάση για να έχουμε καλύτερες θερμοκρασίες 

Link to comment
Share on other sites

Με τέτοιες θερμοκρασίες και τέτοια έλλειψη υετού, η Νικαια ελπίζει σε ένα θαύμα (ΚΑΙ ΑΝ!!)..... Για μια ακόμα χρονιά είναι ζήτημα αν θα το δούμε να πέφτει με μέτρια ένταση (μην πω να πέφτει γενικότερα) και μένουμε πάλι να τρώμε ξερόκρυο και μέτρημα αστεριών με σπαστό ουρανό.... Είναι απίστευτο πως χάθηκε το περσινό και το πως θα χαθεί πάλι αυτό.... Δεν είναι ότι δεν το περιμένω από τη περιοχή μου αλλά κάθε φορά νευριάζω περισσότερο... Άλλος ένας χιονιάς που καταλήγει σε θριλερ.... Αλλά δεν μπορώ να ασχοληθώ άλλο... Μπροστά σε αυτόν τον εμετό που είχαμε τόσες μέρες χίλιες φορές ξερόκρυο... Υπάρχει και το φελιζολ....😜

Ελπίζω μόνο σε καμιά Τρίτη μήπως έχουμε περαιτέρω αλλαγές... Αλλιώς αλυσίδες και φύγαμε για εξόρμηση !!! Δεν το χάνω ΚΑΙ φέτος!!!

Χαλκίδα σκέφτομαι να πάω αλλά θα είναι μάλλον απλησίαστη....😆

Link to comment
Share on other sites

Αν η κακοκαιρία αυτή είχε γεμάτη την -8 με -9 σε όλους τους χρόνους θα ήταν ιστορική. Πολύ κρίμα για τους κάτω των 300μ. που θα χάσουν πολύ υετό χωρίς να στρώνεται.

Link to comment
Share on other sites

Εριξα μια ματια στα γρήγορα να δω πως πάει. Απο κλειστή προσήνεμη που φαινόταν χθες το πρωι ,η κακοκαιρία καλύπτει πλεον περιοχές αντίστοιχες με αυτές της Ελπίδας . 

Link to comment
Share on other sites

Σβήνουμε σόμπες, καλοριφέρ, τζάκια, αυτοκίνητα, κ ότι παράγει θερμότητα, ενεργοποιούμε κ κάνα ηφαίστειο αν χρειαστεί, για να ρίξουμε 2 βαθμούς την θερμοκρασία!

 

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα στην όλη φάση παίζει σημαντικό ρόλο η χαμηλή θερμοκρασία που επικρατεί αυτές τις ημέρες και όλες οι επιφάνειες είναι " παγωμένες". Δεν μιλάμε για απότομη πτώση της θερμοκρασίας από 20 βαθμούς στους 2 όπου όλα είναι " ζεστά". Μιλάμε για σταδιακή πτώση της θερμοκρασίας όπου το βράδυ πέφτει ακόμα και στους 3 βαθμούς. Τουλάχιστον τόσους είχαμε εδώ στο Πειραιά χθες βράδυ.

Link to comment
Share on other sites

2 λεπτά πριν, Γιάννης μασ είπε:

Αν συνεχισουν οι μικρες μετατοπισεις του αυλωνα δυτικα ισως καποια κεντρικα μπουνε στο παιχνιδι για κυριακη για κατι πολυ χαλαρο

Ναι όπως οερισυ στην ελπίδα,λαμια-βολος μπαίνουν στο παιχνίδι για καλές χιονομπορες στην μπουκαντης Κυριακής 

Link to comment
Share on other sites

Το αυριανό μεσημεριανό μπάσιμο θα είναι επικό σύμφωνα με τον τζίφο ο οποίος φαίνεται ελαφρώς βελτιωμένος στις Τ ως τώρα. Για να δούμε.

Link to comment
Share on other sites

4 λεπτά πριν, weatherforattica είπε:

Με τέτοιες θερμοκρασίες και τέτοια έλλειψη υετού, η Νικαια ελπίζει σε ένα θαύμα (ΚΑΙ ΑΝ!!)..... Για μια ακόμα χρονιά είναι ζήτημα αν θα το δούμε να πέφτει με μέτρια ένταση (μην πω να πέφτει γενικότερα) και μένουμε πάλι να τρώμε ξερόκρυο και μέτρημα αστεριών με σπαστό ουρανό.... Είναι απίστευτο πως χάθηκε το περσινό και το πως θα χαθεί πάλι αυτό.... Δεν είναι ότι δεν το περιμένω από τη περιοχή μου αλλά κάθε φορά νευριάζω περισσότερο... Άλλος ένας χιονιάς που καταλήγει σε θριλερ.... Αλλά δεν μπορώ να ασχοληθώ άλλο... Μπροστά σε αυτόν τον εμετό που είχαμε τόσες μέρες χίλιες φορές ξερόκρυο... Υπάρχει και το φελιζολ....😜

Ελπίζω μόνο σε καμιά Τρίτη μήπως έχουμε περαιτέρω αλλαγές... Αλλιώς αλυσίδες και φύγαμε για εξόρμηση !!! Δεν το χάνω ΚΑΙ φέτος!!!

Χαλκίδα σκέφτομαι να πάω αλλά θα είναι μάλλον απλησίαστη....😆

τι εγινε ρε παιδες χαλασαν ολα?

 

Link to comment
Share on other sites

3 λεπτά πριν, oldboy332 είπε:

Εριξα μια ματια στα γρήγορα να δω πως πάει. Απο κλειστή προσήνεμη που φαινόταν χθες το πρωι ,η κακοκαιρία καλύπτει πλεον περιοχές αντίστοιχες με αυτές της Ελπίδας . 

Να φανταστω οτι θα πας να παιξεις με τα χιονονερα??🤣🤪🤪

Link to comment
Share on other sites

4 λεπτά πριν, Μεσσαπός είπε:

Σβήνουμε σόμπες, καλοριφέρ, τζάκια, αυτοκίνητα, κ ότι παράγει θερμότητα, ενεργοποιούμε κ κάνα ηφαίστειο αν χρειαστεί, για να ρίξουμε 2 βαθμούς την θερμοκρασία!

 

Εγώ έβγαλα το ψυγείο έξω😂

Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα, dimitris27 είπε:

Ναι όπως οερισυ στην ελπίδα,λαμια-βολος μπαίνουν στο παιχνίδι για καλές χιονομπορες στην μπουκαντης Κυριακής 

Ακριβως...βεβαια ισως τα κεντρικα παιξουν τα ρεστα τους μετα την τριτη , ειδικα βολος λαμια

Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα, Γιάννης μασ είπε:

Ακριβως...βεβαια ισως τα κεντρικα παιξουν τα ρεστα τους μετα την τριτη , ειδικα βολος λαμια

Αν ενεργοποιηθεί το ανατολικό ρεύμα ναι,κάτι τέτοιο δείχνει και ο Τζιφός,βέβαια με ανύπαρκτο -αβαθες χαμηλό δεν περιμένουμε και κάτι σοβαρό αλλά μπορούμε να δούμε αξιοπρεπέστατες χιονοστρωσεις,οι Τ θα είναι μπόμπα.

Link to comment
Share on other sites

2 λεπτά πριν, Steliosnow είπε:

τι εγινε ρε παιδες χαλασαν ολα?

 

Χωρίς υετό απλά δεν γίνεται δουλειά.... όταν θα υπάρχει υετός θα τον τρώμε σε βροχή ίσως χιονόνερο και μετά θα πέφτει η νύχτα και θα  έχουμε καλύτερες Τ (και πάλι όχι και τίποτα πολύ χαμηλές) θα 'μαστε με σπαστό καιρό με διάσπαρτες αερομεταφερόμενες.... κλασικά πράγματα...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...