Jump to content
weatherforattica

Ανάλυση Χαρτών Φεβρουαρίου 2023

Recommended Posts

1 λεπτό πριν, dimitris27 είπε:

Αν ενεργοποιηθεί το ανατολικό ρεύμα ναι,κάτι τέτοιο δείχνει και ο Τζιφός,βέβαια με ανύπαρκτο -αβαθες χαμηλό δεν περιμένουμε και κάτι σοβαρό αλλά μπορούμε να δούμε αξιοπρεπέστατες χιονοστρωσεις,οι Τ θα είναι μπόμπα.

Ναι βασικα σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι και λιγο θεμα τυχης, γιατι ολα τα κεντρικα θα εχουν πολυ καλες θερμ....οποτε αν καπου βγαλει καλο υετο ακομα και ~5mm μπορουν οντως να δουν μια χαρα χιονοστρωσεις

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, weatherforattica said:

Χωρίς υετό απλά δεν γίνεται δουλειά.... όταν θα υπάρχει υετός θα τον τρώμε σε βροχή ίσως χιονόνερο και μετά θα πέφτει η νύχτα και θα  έχουμε καλύτερες Τ (και πάλι όχι και τίποτα πολύ χαμηλές) θα 'μαστε με σπαστό καιρό με διάσπαρτες αερομεταφερόμενες.... κλασικά πράγματα...

ουτε καν. χιονια μεχρι τις βαρκες της Πειραϊκής! no stress! 

Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν, weatherforattica είπε:

Χωρίς υετό απλά δεν γίνεται δουλειά.... όταν θα υπάρχει υετός θα τον τρώμε σε βροχή ίσως χιονόνερο και μετά θα πέφτει η νύχτα και θα  έχουμε καλύτερες Τ (και πάλι όχι και τίποτα πολύ χαμηλές) θα 'μαστε με σπαστό καιρό με διάσπαρτες αερομεταφερόμενες.... κλασικά πράγματα...

ο υετος ποτε χαθηκε? Ενα δυο τρεξιματα δεν εχω δει χασαμε τοσο υετο?

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, geod said:

ουτε καν. χιονια μεχρι τις βαρκες της Πειραϊκής! no stress! 

απλα βλεπω το εξης, κλασσικο κ αγαπημενο.
μεχρι κυριακη απογευμα οι μισοι εδω μεσα θα βριζουν μουφες κτλ. 

ειπαμε, ραντεβου στον τακο δευτερα 0730 

Edited by geod
Link to comment
Share on other sites

3 λεπτά πριν, GEORGE SNOWMAN είπε:

Να φανταστω οτι θα πας να παιξεις με τα χιονονερα??🤣🤪🤪

😄😄😄 τα συνηθισμένα μωρέ , από αυτο που στοιβάζεται .  Άστα φιλε , μάλλον δεν θα παω. Δηλαδή, για να ειμαι ειλικρινής,  δεν θα παω σε πρώτη φάση. Δεν νομίζω να συγκρατηθώ μέχρι την Τρίτη όμως. 

Link to comment
Share on other sites

Με βάση και τα ensembles αλλά και το κύριο του Ευρωπαϊκού μου φαίνεται ότι έχει αρχίσει να διαμορφώνεται μια κατάσταση όπου το καλύτερο χιόνι στα πεδινά θα πέσει μετά το απόγευμα της Δευτέρας. Αυτό πάει να δείξει και ο Τζίφος.

Edited by Seth13
Link to comment
Share on other sites

Συνεχίζω να ελπίζω ότι θα βγάλει χαμηλό μέχρι αύριο κάπου,μεσόγειος θα είναι,αδριατική θα είναι?Ελπίζω για βόρεια ότι δεν χάθηκε το παιχνίδι έστω κ μια δυό μέρες πιο μετά.

Link to comment
Share on other sites

14 λεπτά πριν, oldboy332 είπε:

Εριξα μια ματια στα γρήγορα να δω πως πάει. Απο κλειστή προσήνεμη που φαινόταν χθες το πρωι ,η κακοκαιρία καλύπτει πλεον περιοχές αντίστοιχες με αυτές της Ελπίδας . 

Για Ιστιαια να περιμένουμε στρώσιμο κανονικό πιστεύεις τελικά;

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

2 λεπτά πριν, geod είπε:

ουτε καν. χιονια μεχρι τις βαρκες της Πειραϊκής! no stress! 

Μιλάω για Κυριακή, δεν το έγραψα και μπορεί να μπέρδεψα... Το βράδυ Κυριακής είναι πολύ λίγος ο υετός για Δυτικά και νότια του λεκανοπεδίου... Πιστεύω πως η πολύ χαμηλή ραγδαιότητα θα καταλήγει σε λιμνούλα στον δρόμο.... Μακάρι να βγω ψεύτης...

Link to comment
Share on other sites

2 λεπτά πριν, oldboy332 είπε:

😄😄😄 τα συνηθισμένα μωρέ , από αυτο που στοιβάζεται .  Άστα φιλε , μάλλον δεν θα παω. Δηλαδή, για να ειμαι ειλικρινής,  δεν θα παω σε πρώτη φάση. Δεν νομίζω να συγκρατηθώ μέχρι την Τρίτη όμως. 

Ανεβα δροσοπηγη να απολαυσουμε το 15ποντο

Link to comment
Share on other sites

Προσπαθησα να συγκεντρωσω τις πιο κοντινες περιπτωσεις σε ποιοτικα χαρακτηριστικα σε σχεση με αυτο που φαινεται στους χαρτες των τελευταιων ημερων, αλλα περα απο τις 29/12/16 οι υπολοιπες εχουν σιγουρα λιγοτερο υετο απ το τωρινο...νομιζω τελικα ειναι η πιο αντιπροσωπευτικη κακοκαιρια εκεινη σε σχεση με την τωρινη...αυτα για 5 προς 6 του μηνα, το 6-7 θελει εξεταση ακομα

image.thumb.png.3e965852d1fd050de06a0a4ae1b5ebdc.png

Link to comment
Share on other sites

5 λεπτά πριν, Steliosnow είπε:

ο υετος ποτε χαθηκε? Ενα δυο τρεξιματα δεν εχω δει χασαμε τοσο υετο?

δεν χάθηκε τόσο ο συνολικός υετός απλά έχει βγει σε εμάς τις ώρες που δεν πρέπει νομίζω...

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, geod said:

απλα βλεπω το εξης, κλασσικο κ αγαπημενο.
μεχρι κυριακη απογευμα οι μισοι εδω μεσα θα βριζουν μουφες κτλ. 

ειπαμε, ραντεβου στον τακο δευτερα 0730 

Βασικά δεν είναι οι μισοί, δύο πολύ συγκεκριμένοι είναι που τους θρέφει η μίρλα. 

Edited by snow_attica
Link to comment
Share on other sites

Τα απομεινάρια της μπάλας τα έχει φτάσει δυτική αφρική που κοιτάει ατλαντικό ο τζίφος χα χα εντάξει.

Link to comment
Share on other sites

Παλατζαρίσματα επί παλατζαρισμάτων. Περίεργο τρέξιμο, στο σύνολο μέχρι και πρωί Δευτέρας χειρότερο από 06άρι. Δεν έχει κρατήσει ένα σταθερό μοτίβο.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα, bill24 είπε:

Με χαμηλο?γιατι αλλιως δεν χιονιζονται

αναλογα πως θα κατσουν οι ισοβαρεις ! παντως δεν μιλαω για κατι μεγαλο....αλλα 5ποντα μπορει να κανει

Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα, Seth13 είπε:

Παλατζαρίσματα επί παλατζαρισμάτων. Περίεργο τρέξιμο, στο σύνολο μέχρι και πρωί Δευτέρας χειρότερο από 06άρι. Δεν έχει κρατήσει ένα σταθερό μοτίβο.

Πραγματι το κοντινο απο Κυριακη προς Δευτερα ειναι χειροτερο απ το 6αρι γενικοτερα, οποτε ας περιμενουμε για αυτο...το 6-7 ειναι δραματικα μακρια ακομα

Link to comment
Share on other sites

Just now, Χιονιάς_Αττική said:

προς μεσανυχτα 6/2 ενα καλο περασμα σε Αττικη το 12αρι gfs.. και γενικα ολες τις αλλες ωρες.. αυξησε και καπως για 7/2 τα χιονια

Screenshot - 2023-02-03T175822.828.png

Μήπως είναι από το 06άρι; 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...