Jump to content
DENNISLA

Ανάλυση Χαρτών Ιουλίου 2024

Recommended Posts

Μη βιάζεστε να θάψετε το μακαρίτη. Αλλάζει αργά αλλά σταθερά η κατάσταση απο τις 19 και μετά. Μπορεί ο τζίφος να είναι πιο φειδωλός στην αλλαγή, αλλά εγώ βλέπω οτι και η θερμοκρασία πέφτει, αλλά και υπάρχουν προοπτικές υετού σε πολλές περιοχές. 

Μην πέφτετε στη λούμπα οτι η κατάσταση παραμένει αναλλοίωτη. Βελτιώνεται το πράγμα. Το σίχαμα αρχίζει και χάνει - ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ - τη δυναμική του. 

gem-2-162.png?0

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sakis13 said:

Πειτε μου που ζει αυτος ο ευλογημενος μπας και παω και γω....🤣Σωσιβιο απο παγο...🤣

ml88qD.gif

Βασικά έπεσε σε μια τρύπα στον πάγο και πλέον δεν είναι μαζί μας....Νομίζω ήταν Σουηδός.

Link to comment
Share on other sites

22 λεπτά πριν, [weathermaniac] είπε:

Αχ τζιφακι ,τζιφακι ξύλο που θα το φας!

Τι βλέπεις σοφέ γέροντα? 

Link to comment
Share on other sites

12 λεπτά πριν, menidi είπε:

Τι βλέπεις σοφέ γέροντα? 

την αρχή .. του τέλους😉

 

 

αικον 00αρι. με τέτοια 500ρια δεν θυμάμαι ξανά τόοσ καλό υετό

icon-6-135.png?0icon-2-135.png?0icon-2-138.png?0

Link to comment
Share on other sites

Δεν θελω βροχες..θελω μια εβδομαδα-10 μερες κατω εως αρκετα κατω απ τα κλιματικα να δροσισει λιγο το βραδυ και μεσα στα μπετα..Δεν θελω τωρα βροχες γιατι θα βρεξει μιση μερα στη καλυτερη και μετα θα φαμε παλι 20 μερες τα +5 απ τα κλιματικα..οι βροχες μπορουν να ρθουν το φθινοπωρο και το χειμωνα στην ωρα τους..ουτως η αλλως εκει που πρεπει στα βουνα  κατι τσιμπανε..Τωρα θελω ξεροεισβολη με 12/850 να παρουμε μια ανασα..ουτε βροχες ουτε φορτωμενα μελτεμια

Link to comment
Share on other sites

Και το 6άρι του τζίφου εκεί ακατέβατος από το +20 στα 850 ο ΜΟ μέχρι όσο πάει το μάτι.

Εντωμεταξύ τι φάση γραμμή έχουν πάρει τα κανάλια? Βλέπω λένε παρατεταμένα 40άρια κ το περνάνε στο ντούκου οι δημοσιογράφοι. Γελάνε λες κ είναι business as usual. Ότι να ναι

528584893_Screenshot2024-07-15at3_18_09PM.png.521c2ad42684bb86d70b5310fd829caf.png

Edited by South καυσωνάκιας
Link to comment
Share on other sites

10 λεπτά πριν, Tolisk20 είπε:

Δεν θελω βροχες..θελω μια εβδομαδα-10 μερες κατω εως αρκετα κατω απ τα κλιματικα να δροσισει λιγο το βραδυ και μεσα στα μπετα..Δεν θελω τωρα βροχες γιατι θα βρεξει μιση μερα στη καλυτερη και μετα θα φαμε παλι 20 μερες τα +5 απ τα κλιματικα..οι βροχες μπορουν να ρθουν το φθινοπωρο και το χειμωνα στην ωρα τους..ουτως η αλλως εκει που πρεπει στα βουνα  κατι τσιμπανε..Τωρα θελω ξεροεισβολη με 12/850 να παρουμε μια ανασα..ουτε βροχες ουτε φορτωμενα μελτεμια

Παπαπα σαν να με βάζουν τιμωρία είναι αυτό...  Οι αστάθειες μόνο τώρα έρχονται, όχι το φθινόπωρο και τον χειμώνα

Link to comment
Share on other sites

Πέφτει σταδιακά η θερμοκρασία από τις 20 του μήνα. Επιτέλους. 

Πάλι καλά που υπάρχουν τα ac και τη βγάλαμε καθαρή στα αστικά (και όχι μόνο) κέντρα. 

Link to comment
Share on other sites

14 λεπτά πριν, [weathermaniac] είπε:

Παπαπα σαν να με βάζουν τιμωρία είναι αυτό...  Οι αστάθειες μόνο τώρα έρχονται, όχι το φθινόπωρο και τον χειμώνα

Αν ησουν Αθηνα πιστεψε με και συ γ αυτο θα παρακαλουσες!!

Link to comment
Share on other sites

18 λεπτά πριν, Tolisk20 είπε:

Αν ησουν Αθηνα πιστεψε με και συ γ αυτο θα παρακαλουσες!!

Μπα, είναι υετοφιλος πάνω από όλα! Πίστεψέ με εδώ παρακαλώ για χιόνι την χειμώνα παρόλο που οτιδήποτε κάτω από 20c με κάνει να.κρυωνω, κάτω από 10 απλά υποφερω!

Link to comment
Share on other sites

34 λεπτά πριν, Tolisk20 είπε:

Αν ησουν Αθηνα πιστεψε με και συ γ αυτο θα παρακαλουσες!!

Όποιος δεν έχει ζήσει Αθήνα δεν ξέρει από ζέστη. Γελάω ακόμη και με Σπάρτη που βαράει 18αρια ελάχιστες Ιούλιο - Αύγουστο

Link to comment
Share on other sites

9 λεπτά πριν, Χιονοσκεπής είπε:

Όποιος δεν έχει ζήσει Αθήνα δεν ξέρει από ζέστη. Γελάω ακόμη και με Σπάρτη που βαράει 18αρια ελάχιστες Ιούλιο - Αύγουστο

Έχεις μαζέψει πιπέρι στον κάμπο της Ηλείας; Έχεις ασχοληθεί με το ποτισμα σε βαμβάκι στον κάμπο της Θεσσαλίας;

Έχεις περπατήσει όλο το πρωινό για δουλειές στην πόλη του Αγρινίου; Έχεις ψάξει για παρκάρισμα γύρω από το λευκό Πύργο με 34 βαθμούς και 70% υγρασία;

Μάλλον όχι

Η Αθήνα ήταν και παραμένει από τις καλύτερες περιοχές στο θέμα ζέστη 

Αλλά όταν έχουμε μαζευτεί εδώ 5.000.000 και ΚΥΡΊΩΣ δεν μπορείς να ανοίξεις τα παράθυρα ή να κοιμηθείς στο μπαλκόνι/βεράντα (όπως παλιά) επειδή είναι τίγκα στην εγκληματικοτητα και όταν έχουν κάψει το 70% των περιαστικών δασών, τι να σου κάνει και η δόλια η Αθήνα. 

Κανονικά η Αθήνα έχει το καλύτερο κλίμα ΣΤΟΝ ΚΌΣΜΟ 

Έτσι λέγανε πριν μερικά χρόνια οι επίσημοι φορείς. 

Edited by menidi
Link to comment
Share on other sites

11 λεπτά πριν, menidi είπε:

Έχεις μαζέψει πιπέρι στον κάμπο της Ηλείας; Έχεις ασχοληθεί με το ποτισμα σε βαμβάκι στον κάμπο της Θεσσαλίας;

Έχεις περπατήσει όλο το πρωινό για δουλειές στην πόλη του Αγρινίου; Έχεις ψάξει για παρκάρισμα γύρω από το λευκό Πύργο με 34 βαθμούς και 70% υγρασία;

Μάλλον όχι

Η Αθήνα ήταν και παραμένει από τις καλύτερες περιοχές στο θέμα ζέστη 

Αλλά όταν έχουμε μαζευτεί εδώ 5.000.000 και ΚΥΡΊΩΣ δεν μπορείς να ανοίξεις τα παράθυρα ή να κοιμηθείς στο μπαλκόνι/βεράντα (όπως παλιά) επειδή είναι τίγκα στην εγκληματικοτητα και όταν έχουν κάψει το 70% των περιαστικών δασών, τι να σου κάνει και η δόλια η Αθήνα. 

Κανονικά η Αθήνα έχει το καλύτερο κλίμα ΣΤΟΝ ΚΌΣΜΟ 

Έτσι λέγανε πριν μερικά χρόνια οι επίσημοι φορείς. 

Εγώ πάντως, όπως και ο μπαμπάς μου που μένει μινμόνιμα στην Αθήνα, κανει τους καλύτερους ύπνους μου λέει, και τον πιστεύω, αφού όσες φορές έχω κοιμηθεί εκεί, χρειαζόμουν μία ωρα λιγοτερο ύπνο από ότι εδώ. με 6ωρο είμαι φούλ μπαταρίες εκεί. εδώ 7ωράκι

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, menidi said:

Έχεις μαζέψει πιπέρι στον κάμπο της Ηλείας; Έχεις ασχοληθεί με το ποτισμα σε βαμβάκι στον κάμπο της Θεσσαλίας;

Έχεις περπατήσει όλο το πρωινό για δουλειές στην πόλη του Αγρινίου; Έχεις ψάξει για παρκάρισμα γύρω από το λευκό Πύργο με 34 βαθμούς και 70% υγρασία;

Μάλλον όχι

Η Αθήνα ήταν και παραμένει από τις καλύτερες περιοχές στο θέμα ζέστη 

Αλλά όταν έχουμε μαζευτεί εδώ 5.000.000 και ΚΥΡΊΩΣ δεν μπορείς να ανοίξεις τα παράθυρα ή να κοιμηθείς στο μπαλκόνι/βεράντα (όπως παλιά) επειδή είναι τίγκα στην εγκληματικοτητα και όταν έχουν κάψει το 70% των περιαστικών δασών, τι να σου κάνει και η δόλια η Αθήνα. 

Κανονικά η Αθήνα έχει το καλύτερο κλίμα ΣΤΟΝ ΚΌΣΜΟ 

Έτσι λέγανε πριν μερικά χρόνια οι επίσημοι φορείς. 

Καλύτερο κλίμα στον κόσμο η Αθήνα

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ

Μόνο οι καμήλες το πιστεύουν αυτό

ΜΑΚΡΙΑ

Link to comment
Share on other sites

26 λεπτά πριν, Χιονοσκεπής είπε:

Όποιος δεν έχει ζήσει Αθήνα δεν ξέρει από ζέστη. Γελάω ακόμη και με Σπάρτη που βαράει 18αρια ελάχιστες Ιούλιο - Αύγουστο

Εχω φιλους των γονιων σαν συγγενεις που χουν σπιτι και μεσα στη Σπαρτη και λιγο εξω σ ενα χωριο στην Παλαιοπαναγια..η φρικη της Αθηνας λογω δομησης και μπετων μονο στα λογια αυτων των ανθρωπων μπορουν να αποτυπωθουν

 

17 λεπτά πριν, menidi είπε:

Έχεις μαζέψει πιπέρι στον κάμπο της Ηλείας; Έχεις ασχοληθεί με το ποτισμα σε βαμβάκι στον κάμπο της Θεσσαλίας;

Έχεις περπατήσει όλο το πρωινό για δουλειές στην πόλη του Αγρινίου; Έχεις ψάξει για παρκάρισμα γύρω από το λευκό Πύργο με 34 βαθμούς και 70% υγρασία;

Μάλλον όχι

Η Αθήνα ήταν και παραμένει από τις καλύτερες περιοχές στο θέμα ζέστη 

Αλλά όταν έχουμε μαζευτεί εδώ 5.000.000 και ΚΥΡΊΩΣ δεν μπορείς να ανοίξεις τα παράθυρα ή να κοιμηθείς στο μπαλκόνι/βεράντα (όπως παλιά) επειδή είναι τίγκα στην εγκληματικοτητα και όταν έχουν κάψει το 70% των περιαστικών δασών, τι να σου κάνει και η δόλια η Αθήνα. 

Κανονικά η Αθήνα έχει το καλύτερο κλίμα ΣΤΟΝ ΚΌΣΜΟ 

Έτσι λέγανε πριν μερικά χρόνια οι επίσημοι φορείς. 

Θαναση αλλο το κλιμα της Αθηνας που ηταν καλο και υγειινο..φυσικα και το προβλημα ειμαστε εμεις..

Edited by Tolisk20
Link to comment
Share on other sites

15 λεπτά πριν, menidi είπε:

Έχεις μαζέψει πιπέρι στον κάμπο της Ηλείας; Έχεις ασχοληθεί με το ποτισμα σε βαμβάκι στον κάμπο της Θεσσαλίας;

Έχεις περπατήσει όλο το πρωινό για δουλειές στην πόλη του Αγρινίου; Έχεις ψάξει για παρκάρισμα γύρω από το λευκό Πύργο με 34 βαθμούς και 70% υγρασία;

Μάλλον όχι

Η Αθήνα ήταν και παραμένει από τις καλύτερες περιοχές στο θέμα ζέστη 

Αλλά όταν έχουμε μαζευτεί εδώ 5.000.000 και ΚΥΡΊΩΣ δεν μπορείς να ανοίξεις τα παράθυρα ή να κοιμηθείς στο μπαλκόνι/βεράντα (όπως παλιά) επειδή είναι τίγκα στην εγκληματικοτητα και όταν έχουν κάψει το 70% των περιαστικών δασών, τι να σου κάνει και η δόλια η Αθήνα. 

Κανονικά η Αθήνα έχει το καλύτερο κλίμα ΣΤΟΝ ΚΌΣΜΟ 

Έτσι λέγανε πριν μερικά χρόνια οι επίσημοι φορείς. 

Η Αθήνα με το "καλύτερο κλίμα" πλέον το καλοκαίρι έχει σταθερά μέσες Τ πάνω από 34 βαθμούς, δηλαδή χειρότερα και απ το Λούξορ μέσα στην Σαχάρα. Όποιος δεν με πιστεύει ας δει στατιστικά. Αυτά περί καλύτερου κλίματος τα έλεγαν το '70 που είχε ζέστη 10 μέρες τον χρόνο και τις υπόλοιπες κοιμόσουν με σεντόνι.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια δεν χρειαζεται να παρεξηγιεστε

Ετσι οπως γινανε ποια τα καλοκαιρια

Η ζεστη ειναι ανυποφορη σχεδον παντου

Υπαρχουν και καποιες εξαιρεσεις  τοπικα

Αλλα οταν μιλαμε  για μεγιστες θερμοκρασιες  σε πιανει η καρδια σου

Ουδεις δεν την γλυτωνει

Η καλυτερη λυση μακραν αυτη την περιοδο ειναι να ζεις σε κανα ορεινο μερος 

Την αθηνα το μονο που την σωζει  αυτη την περιοδο ειναι οι χαμηλες υγρασιες και μονο

Ο χειροτερος μηνας μακραν απο θεμα δυσφοριας παντως  ειναι ο σεπτεμβριος  για εμας εδω κατω.

Edited by Spyros Snowstorm
Link to comment
Share on other sites

34 λεπτά πριν, Χιονοσκεπής είπε:

Η Αθήνα με το "καλύτερο κλίμα" πλέον το καλοκαίρι έχει σταθερά μέσες Τ πάνω από 34 βαθμούς, δηλαδή χειρότερα και απ το Λούξορ μέσα στην Σαχάρα. Όποιος δεν με πιστεύει ας δει στατιστικά. Αυτά περί καλύτερου κλίματος τα έλεγαν το '70 που είχε ζέστη 10 μέρες τον χρόνο και τις υπόλοιπες κοιμόσουν με σεντόνι.

Απο αθηνα μονο εναν γνωριζω εναν που πιστευει πως εχει το καλυτερο κλιμα στον κοσμο και λεει τα καλυτερα για το καλοκαιρι της Αθηνας. Γνωστος ως South καυσωνακιας

Τωρα για τους υπολοιπους οσον αφορα πιο ειναι το καλυτερο κλιμα στον κοσμο εξαρταται και απο τις προτιμησεις του καθενως .....ειδικα το καλοκαιρι...... μιας και αλλος θελει καυσωνες και ξηρασια για μηνες αλλος πιο δροσερες μερες με βροχες αλλος συνεχομενες μεγιστες θερμοκρασιες μεχρι 25 - 26 βαθμους και 15αρια ελαχιστες κλπ.

Τον χειμωνα οκ ασχολιαστο εφοσον δεν υπαρχει το καιρικο βασανιστηριο της ανηποφορης ζεστης παντου καλα ειναι στην Ελλαδα.

Edited by heavy snow
Link to comment
Share on other sites

35 λεπτά πριν, Yata είπε:

Καλύτερο κλίμα στον κόσμο η Αθήνα

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ

Μόνο οι καμήλες το πιστεύουν αυτό

ΜΑΚΡΙΑ

Οι επίσημες εγκυκλοπαίδειες το έλεγαν όταν τις διάβαζα τη δεκαετία του 80

Και σχολικά βιβλία. Δεν το λέω εγώ. Ποιός είμαι εγώ να το πω; ΕΝΝΟΕΊΤΑΙ πολύ καλύτερο κλίμα από Καστοριά φίλε μου χαχα

Σόρρυ κιόλας 

Και για να μην παρεξηγηθω, όταν λένε οι επιστήμονες ",καλύτερο κλίμα" εννοούν υγιεινό κλίμα 

Και ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΆ, ναι είναι. Η τουλάχιστον ήταν μέχρι πριν λίγα χρόνια 

Κυρίως λόγω ελάχιστης υγρασίας 

Δείτε εδώ γατάκια!!! Κοιμάσαι ή δεν κοιμάσαι με 24 ελάχιστη και μελτέμι; Χαχα 

Είσαι οκ ή δεν είσαι με 34 μέγιστη και μελτέμι; 

image.png.7a1dbddc183142bf839eaccc6d332390.png

Edited by menidi
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...